Medion Erazer X6816 opent BIOS niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tedjansen11

Verenigingslid
Lid geworden
8 mei 2009
Berichten
449
Goedeavond,

Heb hier een Medion Erazer X6816 staan die niet de BIOS wil starten. Heb al Escape, Delete en F1 t/m F12 uitgeprobeerd maar niks werkt. Ik krijg gewoon een cursor te zien na de BIOS. Zit een nieuwe (lege) SSD in, nadat HDD kapot is gegaan. Zonder RAM of SSD krijg ik ook geen BIOS. Ook niet na de batterij er uit te hebben gehaald, en dan een paar keer op de aan/uit knop drukken of 10 seconden lang inhouden wil ook niet helpen.

Iemand ideeën?

Thanks!
 
Volgens de handleiding zou het toch de F2 toets moeten zijn. Niet wachten op dat zwarte scherm maar direct na het inschakelen iedere seconde of sneller op F2 drukken.

BIOS.JPG
 
Laatst bewerkt:
Volgens de handleiding zou het toch de F2 toets moeten zijn. Niet wachten op dat zwarte scherm maar direct na het inschakelen iedere seconde of sneller op F2 drukken.

Bekijk bijlage 307937

Helaas, nogmaals geprobeerd maar heeft geen effect. Fn inhouden en F2 tegelijk (of meerdere malen drukken met alleen Fn ingedrukt of beide gelijk indrukken) heeft geen effect.
 
Anders dan wat er in de handleiding staat kan ik er ook niet van maken.
 
Helaas, nogmaals geprobeerd maar heeft geen effect. Fn inhouden en F2 tegelijk (of meerdere malen drukken met alleen Fn ingedrukt of beide gelijk indrukken) heeft geen effect.
Niet gewoon indrukken maar gelijktijdig gelijk intrommelen bij booten.

Ding is wel volledig spanningsloos geweest?

Krijg je wel een biosbeep als je hem gewoon opstart?
En zonder ram doet hij uiteraard niets.

En met F8 kom je in het bootmenu, overigens, ook weer met die fn toets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan