bij mp3 afspelen steeds het scherm : hoe wilt u dit bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
Berichten
842
als ik een mp3 wil afspelen (links klikken met de muis) krijg ik steeds het scherm met de apps te zien en kies voor media player , maar dan krijg ik steeds het scherm te zien, hoe wilt u dit bestand openen, als ik dan op ok klik blijf ik het scherm krijgen. Andere mediaplayers geprobeerd oa winamp monkey en vlc echter zelfde probleem , als ik rechtsklik dan opent de app wel en speelt de mp3 af. ook al geprbeerd mediaplayer te verwijderen en opnieuw installeren echter ook niks.
Ik heb geen virus (gescand met legale met nod32) en via sfc /scannow gedaan echter alles was goed er zit een legale w10 64 bits op.
wie heeft een idee?
 
helpt niet (had ik al geprobeerd) ook de apps door windows opnieuw laten instellen werkt niet blijf dat keuze menu scherm houden om de apps te kiezen
 
bij de probleemoplosser moet ik een microsoft account aanmaken en dat wil ik niet
met dat andere app kiezen had ik ook al geprobeerd
de apps willen simpelweg niet openen met links klikken enkel rechts en dan openen met (maar dit is nogal omslachtig)
de mp3 op een usb gezet bij mijn laptop zelfde probleem echter bij een andere laptop werkt dit goed de mediaplayer dus fout zit in mijn laptop
 
Open deur wellicht maar met links klikken op een MP3 bestand moet je uiteraard wel dubbelklikken.
 
Is het iets met een lokaal account en een microsoft account. Wellicht is dat een probleem.
 
ja dubbelklikken snap ik
ms account aangemaakt de windows store was beschadigd dit is nu gerepareerd echter kan ik nog steeds de mp3 niet met links dubbelklikken openen (dus lokaal of ms account maakt niet uit) jammer heb de laptop net gerecoverd via medion, misschien dat er toch een fout inzit.
 
Het is geen fout van je laptop, het is echt een Windows instelling.
 
Dus inderdaad een Windows probleem.
Beetje rigoreus maar, well done :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan