advanced systemcare helpt deze software?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
Berichten
842
Ik heb advanced systemcare 10.5 als ik een scan doe staan er registerfouten in die gerepareerd kunnen worden ermee. Doe ik dit dan zijn de fouten gerepareerd echter doe ik weer een scan meteen erna staan er toch weer registerfouten in. Iemand ervaring met deze software? Of is dit rotzooi , Weet iemand software die wel goed werkt voor het optimaliseren van je laptop?
 
De term "registerfouten" heb ik altijd al een rare gevonden. Het zijn namelijk geen fouten maar op dat moment overbodige registersleutels. Die zullen er altijd zijn omdat bij vrijwel iedere handeling op je computer er wel een wijziging in het register is. Advanced System Care gebruik ik zelf al heel lang en zonder problemen.

Je zou ook CCleaner eens kunnen proberen. De register cleaner ervan zal echter met vrijwel dezelfde resultaten komen, dus ook na het schonen weer iets laten zien dat verwijderd zou mogen worden, om dezelfde reden als ik hier boven vertelde:
https://www.piriform.com/ccleaner/download

Beide producten zijn prima, al moet je bij het installeren van Advanced System Care even dingen uitvinken die je niet mee geïnstalleerd wilt hebben
Die overbodige registersleutels zitten overigens niks en niemand in de weg en hebben zo goed als geen invloed op de performance van je laptop.
 
Laatst bewerkt:
bedankt echter kan ik met sytemcare pro meer handelingen uitvoeren dan ccleaner (ook niet heel betrouwbaar programma) google hier maar eens op. Dacht dat de nieuwste versie nu geen malware bevat maar er was een week een groot lek in ccleaner
 
Inderdaad zijn vaak achtergebleven sleutels van o.a. verwijderde software. Ik heb eens zeer geavanceerde software gebruikt die controleerde op registerintegriteit. Het programma vond 1300 fouten. Na uitvoeren was alles opgelost. Klein probleem wat overbleef is dat de pc niets meer deed. Maar goed, daar moet je dan niet moeilijk over doen. De 'fouten' zijn opgelost.
 
bedankt echter kan ik met sytemcare pro meer handelingen uitvoeren dan ccleaner (ook niet heel betrouwbaar programma) google hier maar eens op. Dacht dat de nieuwste versie nu geen malware bevat maar er was een week een groot lek in ccleaner

ASC en CCleaner zijn beide betrouwbaar.
Dat van CCleaner was een hack een geen onbetrouwbare actie van het programma zelf.
En ieder programma bevat wel foutjes en of beveiliginsproblemen.
Als je dat uit wilt sluiten moet je je PC niet aan zetten.
 
Laatst bewerkt:
Eerst dit: Advanced systemcare is nu niet bepaald het beste pakket dat er is. Google maar eens naar eravringen van anderen met dit pakket. De meeste ervaringen zijn negatief en adviseren het pakket te verwijderen en zeker niet te kopen.

Dan over Registry fouten.
Het klopt dat als een Registry cleaner/reparatietool zijn werk heeft gedaan en u daarna de pc/windows herstart er gelijk weer nieuwe "fouten" in de Registry gevonden worden. Windows en andere software springt nogal nonchalant om met de Registry

Tenslotte nog dit: veel Registry Repair tools kunnen, als u niet deskundig bent en precies weet wat u doet, meer kapot maken dan ze repareren. Eigenlijk moet elk Registry-repair voorstel beoordeeld worden of dat wel door mag gaan of niet anders loopt u het risico de boel te verknallen. Per run kunnen dat wel 4000 regels of meer zijn. Ga er maar aan staan.

Ccleaner is daar een uitzondering op omdat die zich beperkt in de reparaties.

Ik zou alleen overgaan tot een Registry repair als er echt niets anders meer op zit en Windows anders toch naar de knoppen is.
 
Mijn ervaring met Advanced System Care is alleen maar goed. Ik gebruik het al enkele jaren en zonder enig probleem en het doet wat ik wil. Kopen is niet nodig als je de Pro functies niet nodig hebt en die heb ik in ieder geval nog nooit nodig gehad. Negatieve ervaringen gaan vaak over het installeren en dat er dan Open Candy of andere zooi wordt geïnstalleerd die je niet wilt hebben. Zeker als je srpchulp heet zal je regelmatig tegen gebruikers zeggen dat ze moet lezen, lezen en nog eens lezen bij het installeren van een progamma. Bij de meeste gebruikers gaat het van klik, klik, Ja, Ok en doe maar. En naderhand klagen ze dan over het programma zelf.

Gratis programma's zijn nooit gratis in die zin.
 
daarom is het ook zo moeilijk, de 1 zweert bij een programma de ander vind het 10 x niks daarom is googlen op dit soort software zo vervelend met zo veel verschillende meningen.
 
Al die progjes heb je helemaal niet nodig en register schoonmaken is gewoon onzin, tis een data base en sleutels die niet werken of teveel zijn weghalen doet verder niets, die progjes kunnen helemaal niet repareren.
Die Advanced System Care bevat zelf rommel, een rootkit.

En gewoon een schoonmaakbeurt met schijfopruiming werkt ook als je ruimte tekort komt, van files wissen of register schoonmaken wordt echt niets sneller als dat de bedoeling was.
Maar ja, mensen geloven dat en dan is het ook zo.

Heel internet staat vol met die onzin, de bedoeling is dat je de pro versies aan gaat schaffen.
 
de proversie van advanced systemcare is zo te vinden (key staat op youtube) en dit werkt ook nog eens, echter als het geen zoden aan de dijk zet dan hoeft het ook niet op mijn laptop.
bij ccleaner moet je 2 x scannen en dan zijn er zogenaamd 0 fouten in je register echter bij asc pro na elke scan weer fouten erin en daarom begon ik dit topic , beide programmaas er maar af gegooit.
 
Nogmaals, het zijn geen fouten en geen enkele cleaner zal er ooit 0 vinden.
Overbodige registersleutels zijn er altijd.
En, zoals ik al zei, die overbodige registersleutels zitten overigens niks en niemand in de weg en hebben zo goed als geen invloed op de performance van je laptop.
Dat "zo goed als" mag je interpreteren als "geen".
 
Graag gedaan. En laat je niet bang maken door de kreet "registerfouten".
De ernstige toon ervan is precies wat de makers van dergelijke programma's met je proberen te doen.
 
Het is niet zo moeilijk. Zelf je verstand gebruiken. Als het register werkelijk zo veel fouten/mankementen bevat of problemen op zou leveren voor het besturingssysteem dan zou Microsoft zelf wel moeten ingrijpen. In de afgelopen tien jaar is het verhaal niet gewijzigd en de algemene mening is zoals Lange Pier die omschrijft en ook registerdefragmentatie is onzin.
Hier staat alles nog eens op een rijtje.
Je krijgt altijd weer fouten in het register zie het onderstaande en ze komen altijd weer terug en ook die ActiveX/COM-fout zie je vaak.

Code:
Niet gebruikte bestandsextensie	NortonAntiVirus.MediaStatusSink	HKCR\NortonAntiVirus.MediaStatusSink
Niet gebruikte bestandsextensie	NortonAntiVirus.MediaStatusSink.1	HKCR\NortonAntiVirus.MediaStatusSink.1
Niet gebruikte bestandsextensie	NortonAntiVirus.OfficeAntiVirus.1	HKCR\NortonAntiVirus.OfficeAntiVirus.1
Niet gebruikte bestandsextensie	Symantec.Norton.SystemStatus	HKCR\Symantec.Norton.SystemStatus
Niet gebruikte bestandsextensie	Symantec.Norton.SystemStatus.1	HKCR\Symantec.Norton.SystemStatus.1

Na repareren staan deze en vele andere er zo weer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan