foutmelding canon 571 cyan

Status
Niet open voor verdere reacties.

mg4otten

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2015
Berichten
9
Goedendag, ik heb een Canon mG5750 printer en heb een foutje gemaakt. Nu komt er een melding: De functie voor het detecteren van de resterende inktniveaus van de volgende inkt is uitgeschakeld. Cyaan<CLI-571XL<C>>
Weet iemand hoe ik die functie weer kan aanzetten?

bij voorbaat dank
MG Otten
 
Heb je refill cartridges gebruikt? Dan zal de printer dat op een gegeven moment inderdaad zeggen.
De chip op de cartridge is dan niet gereset.
 
Neen , de inkt die bij de printer geleverd is.Het enige wat ik gedaan heb is bij een melding van deze inkt de stop knop indrukken. Daarna kwam de melding en een leeg inkt vakje.
 
Probeer eens wat Canon er zelf over zegt:
Actie

Vervang de inkttank en sluit de inktklep.

Afdrukken met een inkttank die leeg is geweest, kan het apparaat beschadigen.

Als u wilt doorgaan met afdrukken terwijl de inkt op is, moet u de functie voor het vaststellen van het resterende inktniveau uitschakelen. Houd de knop Stoppen (Stop) op het apparaat minstens 5 seconden ingedrukt.

Hierdoor wordt het uitschakelen van de functie voor het detecteren van het resterende inktniveau in het geheugen opgeslagen. Canon is niet aansprakelijk voor een slechte werking van of schade aan de machine veroorzaakt door opnieuw gevulde inkttanks.

Die vijf seconden had je in acht genomen?
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik heb die functie uitgeschakeld( niet wetende dat dit zou gaan gebeuren). Had ik beter niet kunnen doen , maar ja gedane zaken ......
Maar de grote vraag is nu , hoe krijg ik die functie voor die inktpatroon terug?
 
Daar kan ik je dan verder ook niet bij helpen helaas.
Maar even andere reacties afwachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan