Home is niet thuis

Status
Niet open voor verdere reacties.

hithotline

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2003
Berichten
213
De home knop in Edge is hier verdwenen, Het uitzetten van de knop in geavanceerde instellingen en weer terug aan zetten brengt niets.
Zet ik de knop uit en herstart de pc en dan de knop weer aan dan doet hij het weer wel totdat ik edge opnieuw start en dan is hij weer weg.
Zeer vreemd probleem wat ik niet gevonden kan krijgen, inmiddels al meermalen getracht maar hij verdwijnt telkens weer. Als ik dan in edge het knopje op aan zet zie je de overige iconen wel verschuiven en ruimte maken voor het huisje , maar er is niks te zien en/of aan te klikken.
 
Ja dat klopt, die functie is dus dat je een huisje bovenin heb teneinde snel naar google oid te kunnen.
Maar dat heeft meer dan een jaar gewerkt en nu dus niet meer. Ik kan de functie dus uitzetten bij geavanceerde instellingen, dan de pc herstarten, dan edge herstarten en het schuifje voor de home knop weer op aan, en dan pas staat het huisje er weer. Sluit ik edge af en start deze weer op dan is het huisje weer verdwenen. Raar he
 
Stond al op standaard uiteraard, want het is de browser die ik standaard gebruik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan