Wps canon 77d

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxschollen

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2014
Berichten
108
Best mensen ik probeer mijn canon 77D te verbinden met mijn router (experiaboxz10) via wps maar mijn camera geeft aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden !
Krijg tevens ook de fout melding err68
Helaas heb ik zelf geen oplossing kunnen vinden
Hopelijk kan iemand mij helpen
Gr max
 
Volgens de handleiding van de EOS 77D, betekent foutcode 68 inderdaad dat er niet verbonden kan worden met het Wifi-netwerk via WPS. Heb je de juiste volgorde gevolgd voor het verbinden? Dus eerst WPS activeren op de router (Experiabox) en daarna proberen te verbinden via de camera?
 
Volgens de handleiding van de EOS 77D, betekent foutcode 68 inderdaad dat er niet verbonden kan worden met het Wifi-netwerk via WPS. Heb je de juiste volgorde gevolgd voor het verbinden? Dus eerst WPS activeren op de router (Experiabox) en daarna proberen te verbinden via de camera?
Ja dat heb ik gedaan !
 
De camera kan maar verbinden tot en met kanaal 11 op de 2,4ghz band, terwijl in de EU ook kanalen 12 en 13 gebruikt mogen worden door wifi routers etc. Check dus welk kanaal je Experiabox op uitzendt.
Verder natuurlijk op korte afstand van de Experiabox zijn met je camera tijdens het verbinden.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan