Title tag Issue

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sara24

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2016
Berichten
10
Op de een of andere manier krijg ik de ''title tag'' van mijn website niet te zien in Google als ik zoek naar mijn website.
Ook krijg ik een datum te zien bij de ''meta description'', terwijl de meta normaliter niet met een datum begint maar gelijk de tekst.

Wat is het probeem?
 
Welke site heb je, en heb je een screenshot van je zoekrrsultaat?
 
Gokje: 'Alles in 1 pakket vergelijken → Internet, bellen en TV aanbiedingen (TIP)'

Google vindt dit te spammerig? Ik zou het bij je websitenaam houden als het om je landingspage gaat.
 
Code:
<title>▷ Allesineenpakket.com → Internet ......</title>
<meta name="description" content=".... providers → Check ...." />
Sommige karakters zie je wel in ANSI (op je pc) en niet in UTF-8 (op de website). Wellicht indexeert Google dan de gehele tekst niet maar dat weet ik niet zeker.

Op de landingspagina, die het best wordt gevonden, moet je altijd een goede krachtige titel en omschrijving hebben die "zoekers" overhaalt om op jouw linkje te klikken. De teksten zijn niet spammerig hoor. Bij Allesineenpakket dacht ik aan een conculega van DHL en PostNL :)

Is de backend database hetzelfde als http://voordeligst.nl ?
 
Laatst bewerkt:
Beiden zijn bijna hetzelfde, alleen verschillen ze in de bouw. Voordeligst is gebouwd met siteorigin en Allesineenpakket met Visual Composer.
Maar de datum voor de meta description, is dat normaal?
Want volgens mij krijg je dat alleen bij blog-berichten, maar nooit met de landingspage. Iemand ervaring mee?
Code:
<title>▷ Allesineenpakket.com → Internet ......</title>
<meta name="description" content=".... providers → Check ...." />
Sommige karakters zie je wel in ANSI (op je pc) en niet in UTF-8 (op de website). Wellicht indexeert Google dan de gehele tekst niet maar dat weet ik niet zeker.

Op de landingspagina, die het best wordt gevonden, moet je altijd een goede krachtige titel en omschrijving hebben die "zoekers" overhaalt om op jouw linkje te klikken. De teksten zijn niet spammerig hoor. Bij Allesineenpakket dacht ik aan een conculega van DHL en PostNL :)

Is de backend database hetzelfde als http://voordeligst.nl ?
 
Het is niet handig om alvast een website door Google te laten indexeren terwijl de website nog niet klaar is. Er is nu door Google veel rommel geïndexeerd. Ik vermoed dat in het verleden ook iets met die datum is geïndexeerd wat daarna in de website is veranderd (maar nog wel verkeerd bij Google staat). Nu moeten voor de rommel pagina's in de htaccess een aantal redirects worden toegevoegd en daarna kan de sitemap opnieuw bij Google worden ingediend. Als dat is gedaan zal Google wat tijd nodig hebben voordat alles goed komt te staan. Bijvoorbeeld deze pagina's zijn in Google terecht gekomen: /category/uncategorized + /test/ + /hello-world/ + /nl-nl + /author/allesineenpakket/ + /speedtest/
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan