twee monitoren, twee schermen : failure win 10 prof

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leon25

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Berichten
420
Opmerkelijk verschijnsel, na een update ( hoeft het niet a t liggen ) sinds kort blijft een scherm, een monitor uitgeschakeld .. bij herstart werken beide. Komt dit mogelijk bekend voor ? Misschien een tip om het op een aanbevolen wijze te herstellen ? Zonder rigoreus ingrijpen als herinstallaties ed ?
 
Misschien de grafische drivers verwijderen?
Dan opnieuw opstarten. Wellicht laden dan de drivers zich automatisch.
Lukt dat niet, dan zou ik de grafisch drivers van je grafisch kaart van de fabrikant downloaden en installeren.
 
Bedankt voor je reactie .. die truc had ik inderdaad al eerder geprobeerd, maar .. niks geen result. Zou het een aparte instelling kunnen zijn te regelen via system misschien ?
 
Laatst bewerkt:
Vertel eerst een wat meer over je hardware en het issue
Welke monitoren heb je staan en hoe zijn deze verbonden met je PC?

Onboard grafische kaart of een "losse" videokaart? Merk en type.

Wanneer treedt het probleem überhaupt op.
Want na het booten van je PC gaat het eerst wel goed, dat is althans wat je aangeeft in je openingspost.
Vanaf wanneer gaat het dan fout.
 
Twee maal Dell 1708FP via de origineel bijgeleverde kabel van de 780 ( split : dus een connector bij PC, twee voor de beide monitors )
Dell Optiplex Dual core 780
Windows 10 Prof

Win 10 Pro 32 bit : Pentium Dual Core CPU E5400@2.7 G 4G RAM ATI RADEON HD3450 ( onboard grafische kaart )

Bij eerste opstart werkt slechts een monitor, bij HERstart werken beide ( blijvend, totdat de PC uitgeschakeld wordt, dan herhaalt zich de hele cyclus ).
 
ik kreeg net van TS de oplossing gemaild die zet ik hier even neer.

oplossing probleem fix bug windows kan nuttig zijn om hier te publiceren betreft KB4058258 cumulatieve update win 10 1709 x86 !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan