Wachtwoord dashcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans290875

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2013
Berichten
35
Ik heb de dashcam Qvia AR790 WD 2CH 16gb gekocht. Na installatie in de auto kon ik een Qvia app via Google Playstore downloaden.
Nadat deze op mijn Samsung S7 edge was geïnstalleerd, heb ik via Wi-Fi verbinding gemaakt tussen de Samsung en de Qvia app.
Een wachtwoord en gebruikersnaam aanmaken werd niet gevraagd. Het standaardwachtwoord was 8x een 1.
Heb de instellingen en daarna het wachtwoord gewijzigd.
Met het wijzigen van het wachtwoord heb ik waarschijnlijk een typefout gemaakt, want bij het opnieuw verbinden van mijn Samsung met De Qvia dashcam middels het ingeven van het wachtwoord krijg ik steeds een verificatiefout en de melding onjuist wachtwoord.
Heb de app verwijderd van mijn Samsung en deze vervolgens opnieuw opgestart. Ook de WiFi verbinding op de dashcam uit- en aan gezet.
Helaas zonder succes.


Heeft iemand de oplossing?

Velen hebben mond genoeg om iemands werk te kraken, maar zelden hand genoeg om beter werk te maken.
 
Als je een typefout hebt gemaakt is dat waarschijnlijk een toets rondom de bedoelde toets. Als uiterste poging zou je die dus allemaal na kunnen lopen. Als je wachtwoord niet te lang of te moeilijk is (geen uppercase, symbolen enz. moet dat te doen zijn. Nee heb je...
 
Hallo Veng,

Zo heb ik ook al zitten denken en van alles geprobeerd. Echter zonder resultaat.
 
IHeb de instellingen en daarna het wachtwoord gewijzigd. Met het wijzigen van het wachtwoord heb ik waarschijnlijk een typefout gemaakt, want bij het opnieuw verbinden van mijn Samsung met De Qvia dashcam middels het ingeven van het wachtwoord krijg ik steeds een verificatiefout en de melding onjuist wachtwoord
Vreemd... meestal moet je toch 2x je wachtwoord invullen... en dat je twee maal dezelfde verkeerde toets gebruik zou ik wel een heel groot toeval willen?
Toch...? Of is het uitgerekend bij jou maar 1x?
 
Laatst bewerkt:
Het is een app uit China. Je kon het standaard wachtwoord wijzigen door een nieuw wachtwoord en meer niet.
Heb ook al rekening gehouden met typefouten in het door mij ingegeven wachtwoord zoals bijvoorbeeld een 2 in plaats van een 1 etc.
Helaas zonder resultaat.
 
Is er geen resetknop?
 
Je kan de app wel resetten naar de fabrieksinstellingen, maar alleen als deze verbonden is de dashcam en dat wil juist niet lukken.
 
Maar het wachtwoord staat in de dashcam, en niet in de app. Dus zoek eens naar een reset-procedure.
 
Het lijkt me logisch dat je ww in de dashcam zit en niet in je app. Anders zou immers iedereen de app kunnen installeren en je dashcam overnemen.
M.a.w., zoals PHP4U al aangeeft, kun je die geen hardware reset geven?
 
Vaak is het een van de knopjes plus de aan/uit knop.
Als dat het niet is blijft over: proberen per knpje lang in te drukken en kijken of ie reset na loslaten.
Of combi van 2 andere.... meestal is het echt dat is mijn ervaring.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan