Outlook opent verkeerde browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

govi73

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2014
Berichten
125
In Outlook 2016 ontvang ik een e-mail. De inhoud wordt niet getoond, maar een melding wel:

De gekoppelde afbeelding kan niet worden weergegeven. Het bestand is mogelijk verplaatst, heeft een andere naam gekregen of is verwijderd. Controleer of de koppeling verwijst naar het juiste bestand en de juiste locatie.

Bovenin de balk staat:
! Als er problemen zijn met de weergave van dit bericht klikt u hier om het in een webbrowser te bekijken.

Als ik erop klik, opent Internet Explorer. Graag wil ik dat Chrome wordt geopend. Chrome staat ook ingesteld als standaard browser.
Tevens is in Outlook het vinkje weg bij "Afbeeldingen in e-mailberichten met HTML opmaak en in RSS berichten niet automatisch downloaden."
 
Laatst bewerkt:
Googelen naar change default browser outlook 2016 levert op (bijv.) deze link en deze link (voor Firefox).
Het probleem schijnt gerelateerd aan dat niet alle bestandstypes die in Internet Explorer wel ondersteund/gekoppeld zijn in Chrome en Firefox niet standaard worden ondersteund/gekoppeld.
Noteer eerst (of maak schermafdruk etc.) de huidige instellingen voordat je wat aanpast (om evt. de aanpassing weer terug te kunnen draaien), want ik heb dit allemaal niet kunnen testen.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan