Vraag m.b.t. converteren word document naar PDF (tabellijnen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

KM123

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2017
Berichten
8
Hi,

Dit is een probleem dat bij meerdere mensen voorkomt (tenminste op internet heb ik gelezen dat meerdere mensen hetzelfde probleem ondervinden).
Ik heb een Word document met allerlei tabellen.
Bepaalde cellen zijn opgevuld (met de kleur: lichtblauw) en bepaalde cellen niet.
Als ik het bestand converteer naar PDF, dan krijg ik een tabel te zien met hele rare lijnen (de ene tabellijn is dik, de andere tabellijn is dun etc.)
Het opmerkelijke is dat als ik de tabellijnen zwart laat, het helemaal goed gaat.
Echter, voor mij is het echt een vereiste dat ik blauwe tabellijnen heb.

Op het internet heb ik naar meerdere fora gekeken en andere mensen ondervinden ook hetzelfde probleem, maar er is niet 1 echte oplossing zegmaar.. :(
Tot nu toe heb ik het volgende geprobeerd:
- Aanpassen van de marges (hielp niet);
- Andere PDF converters gebruiken (helpt een beetje, bij andere PDF converters ziet het er wat beter uit, maar nog steeds ondervind ik hetzelfde probleem).

Heeft iemand enig idee hoe je een tabel met blauwe lijnen (en blauwe opvulling/arcering) op een normale manier kan weergeven in PDF?

Alvast dank :d
 
Welke versie word? Uit office? En met welke programma heb je je bestand geconverteerd?
Vanaf office 2010 of 2013 kan je vanuit word al opslaan als pdf. Wie weet werkt dit wel zoals je wenst.
 
Ik maak gebruik van office2013.

Ik sla het idd op als pdf en dan krijg ik in Adobe het pdf document te zien, met de betreffende mankementen
 
Lees deze eens. Word table border problems... Ik kan deze zelf niet beoordelen.
 
Upload eens eens voorbeeld document.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan