Emailadressen weg van WeTransfer

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouterskurtt

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Berichten
145
Mijn vriend zegt dat :

Heb altijd "We Transfer" kunnen gebruiken. Alle mailadressen stonden er in. ..nu kan ik niks meer! Ik wordt hier depri van. Gebruik da heel veel.

Wat bedoelt ze eigenlijK?

Ze had wel een facebookvirus vorige week. Ik heb toen haar Chrome volledig moeten resetten (dus ook de gebruikersgegevens gewist). Ik dacht wel dat ik wachtwoorden enzo en instellingen geïmporteerd had naar Firefox.

Wat bedoelt ze met "alle emailadressen stonden in WeTransfer.com?" . Kan ik die nog ergens terugvinden? Kent er iemand iets van WeTransfer met betrekking tot emailadressen die bewaard worden??
 
Laatst bewerkt:
Ik kom dus nergens meer aan die emailadressen? Ze gebruik waarschijnlijk Windows Live Mail, misschien dat ik ze daar kan van halen, en desnoods allemaal intikken in wetransfer zodat de cookie terug opgebouwd wordt... Ik dacht dat ik ook instellingen van chrome naar firefox had geexporteerd. Ik ga morgen zien of het in firefox gaat. Want zij kent niet veel van computers, maar is in paniek geraakt dat ze "niets meer kan doen" , ze bedoelt dat alle emailadressen gewist zijn, dus die lijst die ze krijgt als ze een letter intypt in Wetranfser.
Nog iets bijgeleerd: als je "geschiedenis onthouden" uitschakelt in firefox bijvoorbeeld, dat autoaanvullen niet meer werkt, maar geschiedenis heeft toch niets met cookie te maken, vreemde instelling in firefox.
 
Nu zegt ze:

Emailadressen er in zetten is geen probleem, maar kan afbeeldingen niet versturen
 
Leg eens verder uit... want zoiets kan zoveel zijn....
 
Opgelost. Ze gaat opnieuw emailadressen beginnen in te geven in wetranfser als ze iets wil versturen en wetransfer onthoudt een reeds ingevoerd emailadres (waarschijnlijk in een cookie)
 
Laatst bewerkt:
???
Je kunt toch dan ook kiezen uit:
  • een contactpersoon in de mail...
  • een word bestand met mail adressen.....
  • een excel bestand met mail adressen....
  • ......etc
...aanmaken

Immers... zodra het cookie weg of beschadigt raakt... heb je hetzelfde probleem bij 1 vd minimaal 3 opties niet...
Dan kun je het adres altijd copyen....
 
Daar had ik nog niet aan gedacht. Bedankt voor de tip! Ik zal het haar zeker doorgeven!
Ze kent niet veel van pc's maar kopiëren en plakken zal ik haar wel aanleren!
 
Laatst bewerkt:
Vergelijk het met adressen opschrijven. Je kunt het ...
* op losse briefjes schrijven
* in een adressenboekje schrijven
Welke keuze zou zij maken die toch wel het meest handig is?

...en nu de computer.... welke keuze zou je maken uit wat ik aanraadde?
 
Laatst bewerkt:
Graag gedaan. Succes verder.
PS: ik ook....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan