Whatsapp beveiligen met wachtwoord op mijn laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElsyV

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Berichten
218
Af en toe gaat iemand anders uit mijn gezin op mijn laptop. Ik heb hier de Whatsapp app op geïnstalleerd die ook automatisch opkomt als de laptop opgestart wordt.

Mijn vraag is of Whatsapp beveiligd kan worden met een wachtwoord zodat een ander mijn berichten niet kan lezen?
 
Probeer dit eens:

Maak meerdere accounts aan, die van jou met een zwaar wachtwoord...
Zorg dat anderen nooit admin kunnen zijn.... dus nieuw, sterk wachtwoord...
Ga naar de map met Whatsapp.exe of hoe ie ook mag heten.
R-muis op eigenschappen daarvan en kies tab "beveiligging " of "security"
Verwijder daar bij groep/gebruikers de opties van "gebruikers" (want dat is iedereen...)
Laat systeem, jouw naam en administrator staan....
Staan er nog meer account kijk dan de recht na of ze uitvoerings/execute rechten hebben...
Dan alles toepassen of apply
En dan test je dat ...
Eerst je zelf... werkt WA nog?
Dan: login als normale andere gebruiker... het mag niet werken.....
NOK loop alles na.....
 
Hmmm... ze weet mijn login. Dus lijkt het me verstandig om een gastaccount aan te maken toch? En dan doen wat je zegt met de rechten wijzigen van Whatsapp. Ik ga het proberen en uiteraard mijn wachtwoord wijzigen.

Update: ik kan geen gastaccount aanmaken. Wel een account speciaal voor mijn dochter maar dat wil ik niet doen want dan leent ze straks mijn laptop en gooit die vol met foto's van haar. Dan verander ik mijn wachtwoord wel en mag ze er alleen op onder toezicht van mij.

Eigenlijk had ik gehoopt dat je alleen Whatsapp kon beveiligen met een wachtwoord.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is alleen voor je mobiel. Niet voor op mijn laptop.
 
Dank je @mrmusic maar die had ik gisteren al geprobeerd. Vond het maar een wazig programma en Norton was er ook niet blij mee dus heb het er maar afgehaald. Blijkbaar is het niet mogelijk wat ik wil en daarom heb ik mijn wachtwoord gewoon veranderd zodat ze er niet meer ongemerkt op kan. Wil ze toch iets doen dan hou ik het wel in de gaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan