MS Outlook 2016: mappen met contactpersonen ontdubbeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi... er komt schot in.
Dit zijn typisch zaken die je veel sneller onderkent als je er fysiek bent dan via een forum.
Een goede tussenvorm is er een met Teamviewer (meekijken en doen op afstand) in combi met Skypen, maar dan alleen maar met iemand die jij vertrouwd.

Die caching zou de computerman wel eens gelijk kunnen hebben, Outlook opzet via een Exchange maakt daarvoor een ost bestand aan, daar waar Outlook enkel lokaal in gebruik (meestal de standaard voor thuis) een pst bestand gebruikt.

Wel dan mag je nu wel eens nagaan denken of je naast dat adresboek de computerman ook even mee laat beslissen over POP of IMAP. Beiden hebben hun voor en nadelen.
Zelf kies ik voor een soort "mengvorm", POP maar laat de mail op de server staan, zodat ik overal bij de mail kan (ook via mijn mobiel) . Af en toe ruim ik op wat niet meer relevant is, en lokaal heb ik dan nog minimaal 2 backups van alles.
 
@inge o En hij is niet eens duur! Die houd ik in mijn adressenbestand, hij heeft er baat bij het goed in orde te brengen ;). Maar ik houd hem ook offline bij :D
@route99 Ja ik zal met de computerman die POP en IMAP bekijken, hij heeft mij al gesproken over dingen op de server laten staan (maar dat stond al op 14 dagen, maar ik geraak er nog niet helemaal aan uit), het is nogal lastig met onze twee computers hier, en één emailadres, en dan dat we die emails totaal anders gebruiken, andere mails behouden en wegdoen. Maar we komen er wel uit, ik heb er nu weer vertrouwen in :).
O ja, Teamviewer ken ik idd. Maar je moet iemand hebben, dat was het probleem :).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan