Worddocument onherkenbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edragtul

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 okt 2017
Berichten
3
Beste
Toen ik deze morgen dit wordbestand opende, was mijn verbazing groot: hele delen van de tekst waren verdwenen. Ik stuur de pdf van het oorspronkelijke bestand ook door zodat je kan zien wat er allemaal verdwenen is. Wat is er aan de hand? Hoe kan ik verhinderen dat wanneer ik nog dergelijke documenten open, de gegevens verloren gaan?
Alvast dank voor jullie reactie
Edragtul
 

Bijlagen

  • 2_T1OV1.docx
    231,1 KB · Weergaven: 41
  • 2_T1OV1.pdf
    502,6 KB · Weergaven: 29
Beste
Het probleem is opgelost ... misschien heeft het te maken met een recentere versie van Microsoft dat automatisch op mijn pc werd geInstalleerd.
 
Ik weet niet wat je probleem precies was, noch wat de oplossing nu was, maar ik kon beide documenten gewoon openen en er zit geen verschil tussen de twee. Dus ik denk niet dat het te maken heeft met een update, maar meer met een (tijdelijke) scherminstelling of zo. Omdat je niet in je vraag aangaf wat je niet zag in de Word documenten, is daar verder ook niet zo veel van te zeggen, maar aan het document mankeert dus niks.
Anders dan dat je dus verkeerd omgaat met regeleindes en alinea's :).
 
Dankjewel voor de moeite. Mijn worddocumenten zijn niet beschadigd, waar ik voor vreesde.
De hoofding hebben we zo ontvangen, wellicht vandaar je opmerking voor regeleinde.
Tips zijn steeds welkom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan