Vegas Movie Studio

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasje

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Berichten
337
Ik ben met Vegas Movie Studio dertig videoshots tot een film aan het maken. Nu wil ik in het midden van de tijdlijn een extra shot ertussen plaatsen. Is er een mogelijkheid om dat te doen zonder dat ik aan de rechterkant 15 shots, inclusief tekst en muziek, stuk voor stuk naar rechts moet schuiven?
 
Laatst bewerkt:
Met shift kan je van begin tot eind een reeks shots selecteren. Een vaste Windows-key overigens.
 
Dat weet ik, maar hoe verplaats ik ze dan allemaal in 1 keer?
 
Klikken en slepen met je muis?
 
Ik kan de scenes hier gewoon met SHIFT met een groepje slecteren als ik de eerste en de laatste video aanklik die ik in een groepje wil aanpassen. Dan zien ik ze geel-omlijnd, en kan ik ze netjes met de muis over mijn track slepen. Je moet dan wel even een lege plek als ruimte creëren waar je die scenes dan wilt plaatsen.

Ik ben benieuwd of Vegas ook een magneet-feature kent die de scenes automatisch opschuift..
 
Laatst bewerkt:
Ik begreep eerst nog steeds niet hoe je het precies bedoelde, maar na enig proberen werkte dit:

Elke scene met shift ingedrukt met de muis aanklikken (daardoor worden die geel-omrand). Vervolgens kan de hele bubs in een keer met de muis versleept worden.

Wat is een magneet-feature?
 
Laatst bewerkt:
om scenes automatisch opzij te laten gaan als je er een scene tussen frommelt.
 
om scenes automatisch opzij te laten gaan als je er een scene tussen frommelt. Standaard plakt hij ze er over heen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan