Website gaat zeer traag of nauwelijks open

Status
Niet open voor verdere reacties.

noliko

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Berichten
194
Ik werk met Windows 10 home en ben op een website terecht gekomen ( over Nieuw - Zeeland ) die niet of nauwelijks open gaat terwijl diezelfde website op mijn Samsung Galaxy tablet moeiteloos open gaat .Ook heb ik soms problemen als ik een woord wil kopieëren in een zin op een website kan dit ook soms een tijdje duren eer hij die tekst heeft gekopieerd die ik daarna wil plakken in de zoekmachine Google .
 
Probeer eens een andere browser en kijk of dt dezelfde problemen geeft of niet.
 
Dan zit het probleem dus in de browser.
Welke browser geeft de problemen?
 
Er zijn vele berichten te vinden over een zeer trage Edge browser.
Hier bijv met mogelijke oplossing: http://windowsreport.com/microsoft-edge-slow-windows-10/

Als dat allemaal niet helpt zou ik overstappen naar een andere browser, zoals bijv Firefox of Chrome. IE beter maar niet, want die gaat uitindelijk beeindigd worden door MS.

Voordeel van Firefox en Chrome is dat daar vele addons (gratis) voor zijn die advertenties blokken (Bijv. Ublock Origin) en de privacy beschermen (Bijv, Ghostery).
Als u daar meer over wilt weten: https://sr-pc-hulp.nl/Adblock.pdf
 
Bedankt . Ik zal alles eens in overweging nemen .
Stel dat ik van Edge overschakel naar Chrome , wat met al mijn favorieten die in Edge staan ?
 
De link die in uw reactie staat wordt bij mij ook geblokkeerd, maar als ik op de link druk in mijn oorspronkelijke bericht is er geen probleem; vreemd.
 
Dat klinkt ook niet als een vertrouwd programma.
 
ADW Cleaner had ik al gebruikt maar geen verbetering en flush de DNS- file heb ik uitgevoerd maar ik heb niets zien gebeuren . Was dat normaal ?
 
... zoals bijv Firefox of Chrome. IE beter maar niet, want die gaat uitindelijk beeindigd worden
Firefox (met de geeko engine) wordt mogelijk nog eerder dan Internet Explorer 11 beëindigd. Firefox krijgt namelijk een nieuwe engine. Het blijft wel Firefox heten maar van binnen wordt het een andere browser. De belangrijkste lagen van de Geeko engine worden vervangen door de nieuwe Servo engine.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan