Batterij snel leeg maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Hallo.
Omdat ik een probleem met het laden van mijn Samsung telefoon had is die opgestuurd. Ik kan de batterij één keer opladen en daarna niet meer. Ik moet dan de batterij even uit mijn telefoon halen en hem er weer in doen en dan kan ik hem weer opladen, wel te verstaan één keer. Andere lader, andere batterij, ik heb er nu 3 in totaal gebruikt, maakt allemaal niet uit, ik kan één keer laden.
Hij komt vandaag, 5-10, terug of uiterlijk morgen. Op 7-10 is echter de garantie voorbij en ik moet nu zsm. testen of hij wel laadt want ze konden geen probleem vinden. En omdat ik weet dat het niet aan de lader ligt, die gebruik ik ook voor de andere identieke telefoon, en ik heb ook al een nieuwe batterij aangeschaft moet ik zsm testen. Daarvoor moet ik zsm mijn batterij leegtrekken zodat ik het laden een paar keer kan testen.
Dus het gaat niet om het probleem maar hoe ik mijn batterij zsm. leeg trek?
 
Er zijn vast wel apps die veel stroom verbruiken.

Garantie is overigens geen probleem, want op de reparatie heb je natuurlijk gewoon garantie. En de eerste melding is keurig tijdig gemeld.
 
Beste RogerS. Bedankt voor je reactie. Ik dacht zelf aan bijv. live tv kijken maar ik weet niet of je batterij daar snel van leeg is.
Maar goed dat je ook even schrijft dat dat de garantie geen probleem is omdat ik het op tijd gemeld heb. Ik hoop dat ze er bij Samsung ook zo over denken dan.
 
Hallo

Eventueel bluetooth aanzetten ... is ook een stroomvreter ...

" laden van mijn Samsung telefoon"

Altijd interessant voor een vraagsteller om volledige info te geven ... (merk/typenr/etc ...)

Nu sluit je misschien specifiek nuttige info uit .

Peter
 
sluit een hoofdtelefoon erop aan en zet het volume max bij het kijken naar filmpjes. Dat gebruikt weer meer dan oortjes
 
Telefoon moet weer terug naar Samsung en ik moet nu een back up maken.
Is er ook een mogelijkheid om een back up te maken van de apps op de telefoon want als ik mijn back up via een programma van Samsung terugzet dan worden apps niet meegenomen. Ik moet dan de apps weer een voor een downloaden en installeren. Ook niet erg maar als het makkelijk kan dan liever niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan