Website werkt niet goed bij mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.520
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Dit is geen reclame!

Ik ga naar de Essent-site en zoek op > Altijd daltarief
Dan kies ik rechts Altijd Daltarief | Essent

Dan kom ik in een scherm met 3 keuzes. Ik kies 5 jaar.
Daaronder staat: Houd uw laatste jaarafrekening bij de hand om een persoonlijke berekening te maken.

1. Bereken uw maandbedrag voor altijd Daltarief 5 jaar

Echter de cirkeltjes blijven maar draaien en zowel in IE en Firefox kom ik niet verder.
Wat is hier aan de hand?

Dit is geen reclame!
 
Laatst bewerkt:
De site is stuk?
Even Essent aan de mouw trekken dus.

Heb je anders een directe link? Kan ik even testen.
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat zeg ik juist niet, want het kan ook aan mijn pc liggen. Daarom is de vraag wil iemand op dezelfde wijze als ik aangeef dit even uitvoeren en kijken of het daar wel werkt en als het werkt wat de oorzaak (instelling) dan bij mij kan zijn. Ik geef bewust geen links omdat die vaak niet werken i.v.m. cookieacceptatie. Als ik de link gebruik vastgelegd op mijn bureaublad werkt die ook niet meer.

Deze werkt misschien. Niet dus! Kom je weer op een verzamelpagina uit.
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik bij essent op meerdere pagina's. Erg slim op een commerciële website :) Misschien ligt het aan mijn AdBlocker maar ik ga het verder niet testen want dan help ik essent aan een hogere google ranking, ik krijg er van hun geen geld voor.
 
Deze pagina heb ik bezocht. Dat je cookies moet accepteren dat klopt. Wat voor cookies en waar deze voor nodig zijn dat wil Essent niet meteen duidelijk maken maar het zijn wel privacy instellingen.

Dan zie ik met Ghostery dat er tien trackers zijn en met NoScript dat er maar liefst vijftien scripts op deze pagina worden uitgevoerd. Het kan haast niet anders of uw verbruiksgegevens en afgeleide kennis, wordt aan de wereld bekend gemaakt. Dat zal zakelijke voordelen hebben. Misschien kan u daar meteen naar vragen wanneer u contact opneemt met de klantenservice om te informeren naar de systeemvereisten. Hier zal je wel een extensie voor nodig hebben als Java of Flash. Mogelijk is er op uw computer al wat van deze scripts geblokkeerd als "niet vertrouwd" of u blokkeert bepaalde servers met een advertentie blocker en de advertentie blocker is niet toegestaan. Probeer anders met Chrome browser. Hu, Brr. Brrrrrrrr.

Als alternatief een vergelijkingssite als GasLicht bezoeken?
 
Dan zie ik met Ghostery dat er tien trackers zijn en met NoScript dat er maar liefst vijftien scripts op deze pagina worden uitgevoerd. Het kan haast niet anders of uw verbruiksgegevens en afgeleide kennis, wordt aan de wereld bekend gemaakt.
Iedere website moet voldoen aan de Telecommunicatiewet van juni 2012 waarin onderscheid wordt gemaakt tussen technische cookies en privacy gevoelige cookies. In beide gevallen is er informatieplicht op de website. Als er alleen technische cookies worden gebruikt dan hoeft dit niet in een popup gemeld te worden. De informatie in deze cookies wordt echt niet wereldkundig gemaakt omdat een bedrijf als essent daar geen belang bij heeft en het zich niet kan veroorloven dat dit voorpagina nieuws wordt. Overigens zijn er websites die er wel belang bij hebben en de gegevens in bulk verkopen aan derden.

Dat er veel scripts worden uitgevoerd is niet spannend, dat doet het overgrote deel van de websites. De Javascript is nodig voor de functionaliteit van de website.
 
Op Firefox heb ik wel Adblock Plus. Op IE niet. Op IE staat cookies van derden blokkeren. Java controleren heb ik de laatste versie. Is Javascript dan wat anders?
Ik heb Essent eergisteren op de hoogte gesteld en daar kon men ook geen berekening maken en constateerde men hetzelfde. Nu weer gebeld en als antwoord het ligt aan uw pc. Lukt het jullie nu wel of niet? Dat heeft niets met testen te maken, het werkt of werkt niet.
 
Ik mag stiekem hopen dat ze geen JAVA (let op, ik zeg dus geen JavaScript) of Flash gebruiken.
Dat is allang uit de tijd.

Hier werkt het overigens prima. Ik zou eens naar je add-ons kijken.
 
Laatst bewerkt:
Kan het niet vinden. Zowel in IE als FF werkt het niet en ik heb niets bijzonders ingesteld. Dan maar geen omzet voor Essent.
 
Haha, je weet ook wel dat commerciële (moderne) websites geen Java applets of Flash gebruiken. Bijvoorbeeld met Flash missen ze de hele iPhone doelgroep, dat is niet handig voor een commercieel bedrijf. Bij mij werkt hun website nu ook weer prima. Een tijdelijke storing....?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan