• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

uitvoer datum zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mausand

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2017
Berichten
13
Ben ik weer, dankzij de hulp van cobbe(hulde) is het gelukt om mijn vorige vraag op te lossen. Hierop volgend meteen een nieuwe vraag, de lijst wil ik voorzien van nieuwe locaties. Als ik er 10 tegelijk in wil voeren, zijn de vorige niet meer zichtbaar, die verdwijnen uit beeld. Voor mijn gevoel zit er dus ergens iets van een tijd in verwerkt, alleen ben ik niet handig genoeg om dit te achterhalen. Is het mogelijk om 10 locaties tegelijk in te voeren, maar dat de rest wel zichtbaar blijft??
(het sjabloon heb ik via office gedownload)
Bekijk bijlage gedaanofniet(cobbe).xlsx
 
waarden aanpassen?

Ik denk dat ik het probleem zie, alleen weet ik niet of en waar ik het kan aanpassen.
Blijkbaar wordt er een waarde aangegeven, zie bijgevoegde plaatjes. In de formule kan ik niet zien waar deze waarde staat.
1.JPG2.JPG
 
Mausand,

de waarde die bij de verschillende punten hoort wordt van het verborgen blad Berekeningen gehaald
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan