tooltips positie

Status
Niet open voor verdere reacties.

apcmvw

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2012
Berichten
78
In mijn website www.Golfbestemming.nl gebruik al sinds lange tijd tooltips. Dat werkte tot voor kort prima maar nu heb ik een probleem. Bij gebruik van Chrome komen de tootltips niet meer naast de cursor bij het hoveren over een afbeelding. Tenminste dat is zo als ik de pagina naar beneden scroll. Bovenaan de pagina werkt alles nog goe maar verder naar beneden gaat het mis. Dit probleem doet zich niet voor als ik Firefox of IE gebruik. Hoe kan ik dit herstellen?
 
Nee het spijt me. Dit biedt geen oplossing voor mijn probleem.
 
Jammer. Ik keek eens even, maar hoover over de vlaggen geeft bij mij in chrome geen probleem de vierkantjes worden groen. En bij edge browser gewoon neutraal wit. Eigenlijk gewoon goed te zien ook tot onder op de pagina. De rest werk bij mij overal goed.

Op mijn mobiele telefoon werkt het ook perfect in chrome.
 
Laatst bewerkt:
Manamana misschien heb ik mijn probleem niet duidelijk genoeg aangeduid. Sorry. Het probleem doet zich niet voor op de homepage maar op de pagina's waar de artikelen zijn te lezen. Als je op zo'n pagina, zoals bijvoorbeeld www.golfbestemming.nl/canada-alberta.html, rondscrollt verschijnt als je over een foto hovert een pop up tekst vlak naast de cursor. Tenminste als je dat bovenaan de pagina doet. Naarmate je lager op de pagina komt verschijnt deze pop up tekst hoger en als je onder aan de pagina over een foto hovert is deze tekst geheel buiten beeld. Nogmaals dit probleem alleen bij Chrome en niet bijvoorbeeld bij Firefox. Ik hoop dat het je nu duidelijk is en kijk uit naar een reactie.
 
Kennelijk is de css vervuild voor de browser Chrome. Maar hoe dit op te lossen weet ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan