pagina met smallere ondermarge (eenmalig(

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik ben tevreden met de huidige instellingen, maar nu past een tabel niet helemaal op een pagina. hoe kan ik die ene pagina onder (en/of boven) wat groter maken?
 
Htil. Ik heb een screenshot gemaakt. Dit is denk ik wat je wilt. ? Ik heb het even gemaakt in word/office 2013. Kun je er wat mee? Zo niet dan horen we graag.

marges.JPG
 
Laatst bewerkt:
TS heeft het over één pagina, niet over instellingen voor het hele document. Je kunt voor één pagina makkelijk de marges aanpassen door daar een aparte sectie van te maken, dus daar begint de oplossing mee. Dat moeten dan uiteindelijk twee sectie-eindes (type: volgende pagina) worden: de eerste voor het eerste deel van het document (dat goed was), de tweede sectie-einde komt dan voor het punt waar het óók weer klopt. Je hebt dan in totaal 3 secties: de eerste en derde zijn correct, de tweede sectie met de tabel kun je nu aanpassen. Ik dubbelklik dan meestal op de liniaal; je komt dan automatisch bij de pagina-instellingen. Je kunt bijvoorbeeld voor je tabel een liggende pagina instellen terwijl de rest staand is. Bij afdrukken wordt de pagina dan gekanteld. Een tabel past meestal beter op een liggende dan op een staande pagina.
 
@Octafish Oke, dat was me even ontgaan. Ik dacht dat aangepaste marges voldoende zou zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan