Bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

doe-dit-dan

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2001
Berichten
906
Hoi,Ik heb pas een iPad gekocht
Nu het probleem met Bluetooth,de iPad ziet en koppeld met mijn smartphone huawei p 9,echter geen verbinding,wat ik ook doe, herstart ,terug gaan naar fabrieks instellingen niets werkt.
Op mijn iPad ,heb ik veel instellingen uit gezet zoals locatie Siri ed.omdat ik deze nutteloos en onnodig vindt.

Wie weet iets?
 
Waar wil je het voor gebruiken? Bestandsoverdracht bijvoorbeeld zal niet gaan.
 
Ik sluit me aan bij edmoor.

Tijs.
 
Hoi Edmoor,bestandsoverdracht gaat niet werken volgens U,dus foto’s muziek ed.via omweg overzetten?
Ok, maar waar kan ik Bluetooth dan wel voor gebruiken? Of is dit een nutteloos feature tussen smartphone en iPad?
Alvast bedankt
 
Hoi manamana,die tips gelezen,echter nog geen succes,vandaag zo druk in de shop bij service balie ,dat ik nog eens langs moet gaan.
Maar bedankt voor de moeite
 
Bluetooth op de iPad is bijvoorbeeld voor het aansluiten van een toetsenbord.
Als het je om bestandsuitwisseling gaat kan je beter een cloudapp als Dropbox installeren.
 
Allen bedankt voor de reactie’s, Bluetooth is dus voor externe apparaten zoals toetsenbord of speaker ed.
 
Inderdaad. Steeds meer apparaten kunnen we tegenwoordig draagloos bedienen. Er zijn dan ook verschillende manieren om dingen draadloos met elkaar te kunnen verbinden. Bluetooth is er daar 1 van. Bluetooth maakt gebruik van radiogolven. Bluetooth is bedoeld om verschilllende apparaten op korte afstand met elkaar te verbinden. De nadruk ligt op de korte afstand, aangezien het bereik van bluetooth ongeveer tot zo'n 10 meter reikt. Bluetooth werkt door muren heen, maar de ontvangst wordt wel beinvloed door de aanwezigheid van metalen.

Wat kun je met Bluetooth?
Bluetooth wordt vooral gebruikt in mobiele apparaten om gemakkelijk gegevens over te zenden. Je ziet Bluetooth vaak bij de volgende type apparaten:
- Mobiele telefoons;
- Tablets;
- Laptops;
- Autoradio's;
- etc.

Door met een telefoon een Bluetooth verbinding te maken met bijvoorbeeld een autoradio, is het mogelijk om het geluid van de telefoon op de autoradio te beluisteren. Ook kan de autoradio als carkit gebruik worden. In nieuwere auto's kan ook het telefoonboek van de telefoon geladen worden zodat de nummers uit de telefoon kenbaar zijn bij de autoradio. De uitwisseling van geluid en data gebeurd dan via de draadloze Bluetooth verbinding. Verder is het bijvoorbeeld mogelijk om foto's van een mobiele telefoon door te sturen naar een laptop/tablet of andere telefoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan