Hp B210 scan werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

eml313

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2012
Berichten
19
Van mijn HP Photosmart Plus B210 Series werkt het scan gedeelte niet. Als ik de HP Print en Scan doctor gebruik stopt hij bij controle stuurprogramma. Inmiddels programma opnieuw geinstalleerd zonder resultaat. Door dit probleem kan de printer niet worden uitgeschakeld(stekker eruit).
B.v.d voor jullie hulp
Gr, Egbert
 
Koppel de printer af / verbreek de netwerk-verbinding ( afhankelijk van hoe je deze gebruikt ).
Zet de printer uit en verwijder alle stuurprogramma's en andere printer gerelateerde software van HP via "Programma's en onderdelen" in je Configuratie-scherm.
Schoon daarna je register op met bijv. Ccleaner ( met de standaard installatie-instellingen, dus niets aan de instellingen veranderen ! ).

Herstart daarna je pc / laptop en download het nieuwste stuurprogramma voor de printer en installeer dat volgens de aanwijzingen.
Sluit de printer pas aan als de software daar om vraagt en niet eerder !
Deze handelswijze zou jouw probleem moeten oplossen.
 
Printer problemen

Dankjewel Scrapheap
Gedaan zoals je hebt gezegd maar zonder resultaat. Printer op andere computer aangesloten, precies hetzelfde probleem.
Gr. Egbert
 
Printer resetten?
 
Krijg je een foutmelding als je de scanner probeert te gebruiken..?
Zo ja, welke..?
 
Printer probleem

Er is wel verbinding met de printer maar als ik probeer te scannen reageert hij niet en na ongeveer een minuut komt er een foutmelding met als tekst: Het document kan vanwege een probleem niet worden gescand. Probeer het opnieuw of raadpleeg Help en ondersteuning of de documentatie van de scanner voor informatie over het oplossen van problemen.
Dat was het dan. Ik heb dit wel eens eerder gehad en kon het toen met de HP doctor weer verhelpen, maar nu lukt dat niet.
Vr. Gr,
Egbert
 
Heb je een reset naar fabrieksinstellingen geprobeerd zoals route99 reeds vroeg..?
Hoe je dat doet, kijk hier, ook een youtube videootje...
 
NOK?
Installeer dan eens de installatie.exe of ie ook magen heten software met Win7 compatibiliteit.
Zoals op het plaatje maar dan kiezen voor Win7 ipv XP.
Juist omdat de Docter vast liep op de driver.,....

compatibiliteitsmodus.png
 
Printer problemen

Beste mensen
Hartelijk dank voor jullie hulp.
En route99 jou advies was de oplossing.( dat youtube filmpje was goed)
Nogmaals dank.
H.g.
Egbert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan