If functie toevoegen aan vba (cellen bevaten alt enters)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tweety1

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2013
Berichten
637
Onderstaande macro gebruik ik om een gedeelte uit een cell waarin alt+enters in zitten.
Nu probeer ik een gedeelte toe te voegen. Alleen krijg ik nu de foutmelidng 424 (Object vereist).
Het gaat om de rode regel waarop de vba fast loopt.



Code:
Private Sub CommandButton2_Click()
Dim TempArray1 As Variant, Loc1 As String, LastRow As Long, n As Long

LastRow = ActiveSheet.Range("E" & Rows.Count).End(xlUp).Row
For n = 2 To LastRow
Loc1 = ActiveSheet.Range("E" & n).Value
If Rows(n).Hidden = False Then
TempArray1 = Split(Loc1, Chr(10))
    [COLOR="#FF0000"][B]If TempArray1(1).Value = "Je hebt een of meer ruimtes geboekt via Web Room Booking." Then[/B][/COLOR]
    
        ActiveSheet.Cells(n, 10).Value = Right(TempArray1(15), Len(TempArray1(15)) - InStr(TempArray1(15), ":") - 1)
        ActiveSheet.Cells(n, 11).Value = CDate(Right(TempArray1(9), Len(TempArray1(9)) - InStr(TempArray1(9), ",") - 1))
        ActiveSheet.Cells(n, 12).Value = Right(TempArray1(10), Len(TempArray1(10)) - InStr(TempArray1(10), ":") - 1)
        
        Else
        
        ActiveSheet.Cells(n, 10).Value = Right(TempArray1(17), Len(TempArray1(17)) - InStr(TempArray1(17), ":") - 1)
        ActiveSheet.Cells(n, 11).Value = CDate(Right(TempArray1(11), Len(TempArray1(11)) - InStr(TempArray1(11), ",") - 1))
        ActiveSheet.Cells(n, 12).Value = Right(TempArray1(12), Len(TempArray1(12)) - InStr(TempArray1(12), ":") - 1)
        
        End If
    End If
Next n
End Sub
 
En wat staat er op dat moment in Loc1?
 
Als Loc1 geen Chr(10) bevat moet je inderdaad element 0 van de array hebben, tenzij je Option Base 1 hebt gebruikt.
 
@Edm

Ook als Loc1 een chr(10) bevat...
 
Ja, helemaal waar.
Nu eerst koffie ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan