Bluetooth is verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Ik wil via bluetooth instellingen de JBLCharge aansluiten maar ineens staat er alleen Wifi bij draadloze verbindingen?! Ik heb wel een printer die via Wifi werkt, maar hoe krijg ik die bluetooth mogelijkheid terug?
Windows 8 gebruik ik.

Ik ga dus naar PC instellingen, vroeger stond daar dan bluetooth tussen, nu niet meer.
Als ik naar draadloze apparaten ga, staat er alleen de optie Wifi en die staat AAN.
Vreemd...
 
Laatst bewerkt:
Goed dat je de gebruikte hardware vermeld......
Maare, zet de weblink van Speccy hier neer, zie m'n sig.
 
Dank voor je reactie, lange Pier, ik was even niet in de gelegenheid uitgebreid te reageren. Zojuist heb ik via Softonic een bluetooth driver gedownload en bluetooth optie staat weer in de lijst.

Echter JBL Charge 2 werkt niet. Ook niet via AUX kabel, wel via smartphone. Ligt dus aan laptop software.

Ben naar 'geluid' gegaan, daar staat luidspreker JBL Charge 2. Verbinding verbroken (terwijl deze aangesloten is via AUX kabel)
Optie inschakelen is aan.
Apparaat werkt correct.
Details stuurprogramma kan ik aanklikken echter
bijwerken stuurprogramma is gedeactiveerd.

Deze laptop is ooit naar 8.1 gezet en daarbij zijn wat dingen misgegaan. Wellicht daarmee te maken.
Ik heb een CD rom liggen van Microsoft voor een schone 8.1 installatie, maar of alle drivers daarna goed zijn?!

http://speccy.piriform.com/results/DOZ02GSTq1G2gSD7tJC1aOz
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan