Interne harde schijf diskpart clean

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevin1993

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
Berichten
35
Sinds een tijdje ben ik al op zoek naar een manier om mijn data van de schijf terug te halen aangezien er best wel wat emotionele waarde aan zit. Ik was aan het proberen om op mijn macbook bootcamp te installeren, maar het is compleet mislukt.
Er was iets met de partitie en ik was op de diskpart clean command gekomen, niet wetende dat mijn partitie helemaal vervaagd zou worden. Ik ben allerlei programma's gaan proberen die je data kunnen herstellen, maar het enige wat ik terug krijg zijn een aantal fotos en bestanden van de partitie waar ik wel bij kan. Ik heb geprobeerd via DD Rescue een image te maken van de partitie en te openen met OSFmount in windows, maar windows geeft helaas aan dat de schijf niet toegankelijk is omdat de parameter onjuist is.

Ik besluit maar eens hulp te gaan zoeken, want ik ben na al die weken nog steeds niet tot een oplossing gekomen.
Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja wat heb je geprobeerd? Of ben je al tot een oplossing gekomen?
Let me know
 
Zijn zat recovery bedrijven die het wel aankunnen, kost wel wat maar dan heb je wel de data terug.

Was het een Windows schijf?

Je kunt ook eerst nog met TestDisk kijken, de schijf "raw"uit laten lezen, alle leesbare bestanden kun je naar een andere plaats kopiëren, werk alleen in een Windows of Linux omgeving
Ding staat ook op b.v.
http://www.hirensbootcd.org/download/
Met Rufus ook op een USB stick te zetten.
Of bij de Gandalf W10 PE erbij zetten
http://windowsmatters.com/2017/10/02/gandalfs-win10pe-x64-redstone-2-build-15063-version-10-01-2017/
 
Les 1: altijd een andere schijf nemen, laat de probleem schijf met rust...
Een schijf kost geen drol meer..... tussen de 40 en 100 GB kun je wrs gratis krijgen van iedereen (nou ja bijna.... dan) en nieuwe van 1 TB kosten ruim 4 tientjes...
Dit lost jouw probleem nu niet meer op maar voor een volgende keer of lezer...
Ik vrees dat je Lange Piers oplossingen moet volgen of je moet een "handigerd" in de buurt tegen komen...
 
Laatst bewerkt:
Met IsoBuster kun je in dit geval waarschijnlijk nog wel iets. Maar vergt wel enige kennis van zaken.

Recoverybedrijf is je beste optie in dit soort situaties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan