Kan niet inloggen op Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0685

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2010
Berichten
855
Hallo medeforummers,

Enige tijd geleden heb ik mijn FB-account verwijderd omdat ik het niet meer gebruikte.
Gisteren heb ik een nieuw account aangemaakt omdat het zo nu en dan toch wel handig is.
Ik heb hierbij mijn mailadres gebruikt wat ik ook bij het vorige account gebruikt heb en gewoon mijn legale naam.
Ik heb vervolgens foto's toegevoegd en mijn profiel bijgewerkt. Toen ik begon met het toevoegen van vrienden werd ik
plotseling uitgelogd met de mededeling dat ik was uitgelogd in verband met "unusual activity", terwijl ik niks raars deed.
Vervolgens moest ik mijn wachtwoord vernieuwen waarna ik hiervan een bevestiging kreeg. Niet veel later werd ik echter
opnieuw uitgelogd en moest ik een foto uploaden waarop mijn gezicht duidelijk te zien was. Daarna zou mijn account weer vrijgegeven worden. Echter krijg ik nu voortdurend de melding:

fb.png

Vandaag kreeg ik een mailtje van FB met de mededeling dat ze gemerkt hadden dat ik inlogproblemen had en mijn wachtwoord weer moest wijzigen, waarna ik dit tweevoudig in NL en EN bevestigd kreeg. Echter kan ik nog steeds niet inloggen. Ik heb al gegoogled en zie dat dit vaker voorkomt maar lees nergens dat iemand uiteindelijk ook weer toegang heeft gekregen tot zijn/haar account, en FB kunnen we zoals bekend niet bereiken...

Heeft iemand enig idee wat de reden kan zijn dat ik niet kan inloggen en hoelang het gaat duren voor ik weer toegang krijg?

Met vriendelijke groet,

Michaël
 
Paranoidheid van Facebook!
 
Wel ik heb een beroep ingediend via de FAQ-pagina. Hopen dat dat wat oplevert...
 
Inmiddels is mijn account weer vrijgegeven na het indienen van een beroep via de FAQ
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan