• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp bij matrix formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrVangeee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 okt 2017
Berichten
2
Beste allemaal,

Ik heb eerder al eens een soortgelijk document aangemaakt waarin de matrix formule wel deed wat ze moest doen. Maar in dit document is dit jammer genoeg niet het geval. Betreffende een tabblad waarin een overzicht wordt gegeven van de taken die nog "to-do" zijn. Actiepunten mogen pas in deze lijst ingevuld worden zodra de datum is ingevuld en de einddatum nog niet ingevuld is in het tabblad WP1.
(Voorbeeldbestandje maakt dit alles duidelijk)

Ik denk dat de oplossing voor dit probleem in een klein hoekje schuilt, wie kan me helpen dit op te lossen?

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,

Jannick

Bekijk bijlage Voorbeeldbestand.xlsx
 
Wat denk je van deze?
Code:
=ALS.FOUT(INDEX('WP1'!B:B;KLEINSTE(ALS('WP1'!$B$30:$B$10000>0;1;9^99)*ALS(ISLEEG('WP1'!$O$30:$O$10000);1;9^99)*RIJ('WP1'!$30:$10000);RIJ()-6));"")
 
Dat was hem inderdaad. Mag ik vragen wat de aanpassing is geweest?

Bedankt!
 
Code:
=ALS.FOUT(INDEX('WP1'!B:B;KLEINSTE(ALS('WP1'!$B$30:$B$10000>0;[COLOR="#0000FF"]9^99;1[/COLOR])*ALS(ISLEEG('WP1'!$O$30:$O$10000);[COLOR="#0000FF"]9^99;1[/COLOR])[COLOR="#FF0000"]*ALS(IS.ONEVEN(RIJ($30:$1000));1;9^99)[/COLOR]*RIJ('WP1'!$30:$10000);RIJ()-6));"")

Rood overbodig hier
Blauw omgedraaid
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan