Partitie staat in 2 delen....

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
969
Hoi Allemaal,
Een van mijn partities staat in 2 delen in schijf beheer. ( zie foto ):eek:
Ik krijg hem niet terug geplaatst als 1 partitie.
Geen idee wat ik fout doe...
Graag jullie advies, want ik weet het ff niet meer...:shocked:
Vast bedankt voor jullie hulp.

2017-10-12_15-55-07.jpg
 
Hoi Lange Pier,

Dank je wel voor je snelle reactie... !

Dus de kleine partitie leegmaken/overzetten naar een andere partitie/schijf en dan weer herstellen is jouw advies.:) ??
maar dan gaat ook de grote leeg.
Dus beter alles van deze partitie overzetten/kopiëren naar een andere partitie/schijf ...partie verwijderen en opnieuw opzetten... ?
 
Laatst bewerkt:
Nadat je een backup gemaakt hebt .... want soms gaat het echt mis....en ben je vaak alles kwijt
Dus 2x .... niet alleen naar die andere copyen... nog een dus
Als je tenminste nog geen echte backup hebt...
 
Laatst bewerkt:
Nee, L.P. bedoeldt dat je de 2e Android-partitie van 5,36 Gb moet leeg maken ( door de data te verplaatsen naar bijv. "Nieuw Volume" ).
Daarna verwijder je die lege partitie. Er ontstaat dan "unallocated space".
Vervolgens kun je de 1e Android-partitie van 220 Gb vergroten met de 5,36 Gb "unallocated space"..
Daarna heb je dus weer 1 Android-partitie van 225,36 Gb en geen 2...
 
"Nee, L.P. bedoeldt dat je de 2e Android-partitie van 5,36 Gb moet leeg maken..."

Lukt niet dan gaat de "grote F" ook leeg....
 
Aahh, beide partities hebben dezelfde schijfletter, dat had ik even gemist..
In dat geval betreft het dus 1 partitie en niet 2 en dus kun je er niks aan doen...
 
Waarom zou die andere ook verdwijnen, je verwijderd de partitie?
Verwijder eerst de schijfletters als er bang voor bent, maak je die later weer aan.

Je kunt er ook eerst een GPT schijf van maken en dan de handelingen uitvoeren.

Waarom is dat ding dynamisch?
 
Waarom zou die andere ook verdwijnen, je verwijderd de partitie?...

In het totaal plaatje van "Computer " staat de F partitie als een partitie van 225 Gb... ik heb geprobeerd de " kleine F " te verwijderen maar dan gaat de "grote F " ook... de andere partities blijven natuurlijk staan .
De Schijfletters veranderen hielp niet... dus ga ik toch maar alle partities even back-uppen en zet de hele handel weer netjes terug...dat lijkt mij het veiligste. ( ff een grote externe schijf zoeken. :rolleyes:)


Waarom is dat ding dynamisch?

Geen idee zo heb ik hem er ooit ingezet....hoe zou jij het dan doen LP ?
 
Ik zou mij er verder niet aan storen, kan op zich geen kwaad.

Dacht dat het wel kon op mijn manier, niet dus.

En als het je echt stoort, eerst alles verplaatsen maar dan dien je wel op een andere schijf voldoende ruimte te hebben en de schijf opnieuw als een MBR schijf inrichten.
 
Ik ga aan de slag om alles opnieuw te doen..houd nou eenmaal dat zichtbaar en onzichtbaar netjes moet zijn , ga me er later toch aan ergeren:evil:
Voor nu vast bedankt LP en natuurlijk de andere mannen voor de info.. Helemaal top weer van jullie :thumb::thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan