windows is onverwacht afgesloten en vervolgens hersteld

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Berichten
509
Hallo,

Ik heb net mijn pc opnieuw geinstalleerd met windows 7. Maar elke keer bij het opstarten krijg ik onderstaande melding, maar als ik mn pc afsluit of opnieuw opstart dan doet ie dat gewoon, zonder dat ik een blauw scherm krijg oid, wat kan ik hieraan doen om deze melding weg te krijgen en dit probleem op te lossen?

windows is onverwacht afgesloten en vervolgens hersteld

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 1000007e
BCP1: FFFFFFFFC0000005
BCP2: FFFFF88004C3CAC2
BCP3: FFFFF880009E5678
BCP4: FFFFF880009E4ED0
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\101217-45053-01.dmp
C:\Users\Tuma-pc\AppData\Local\Temp\WER-75988-0.sysdata.xml
 
Ik heb met het programma Driver Booster 4 alle drivers binnen gehaald, maar ergens in een van deze drivers moet de fout zitten, na windows installatie was alles goed, maar na installatie van de drivers kreeg ik de melding. Ik zal de drivers 1-voor-1 wel proberen te installeren en kijken waar de fout in zit.

De hotfix link op de site die je doorgaf die werkt niet
 
Zet de weblink van Speccy hier neer, zie m'n sig en verwijder en gebruik die driver booster niet meer.
Laatste drivers bij de fabrikant ophalen en dan is die alleen voor de grafische kaart soms van belang, rest maakt echt niet uit hoe oud die zijn, drivers werken of werken niet.

DirectX opnieuw installeren.
https://www.microsoft.com/nl-NL/download/details.aspx?id=35
 
Ik heb de pc ingesteld dat het blauwe scherm in beeld bleef staan, en ben er inmiddels achter welke driver het probleem veroorzaakte. Ik zag het het blauwe scherm bcmwl664.sys staan, ff gegoogled en zag dat het dus met de draadloze netwerkaart te maken had. Ik heb deze drivers toen verwijderd en daarna opnieuw opgestart en toen was de melding ook weg. dus ga er vanuit dat het probleem opgelost is. Ieder geval bedankt voor de hulp!

Wat is er mis met de driver booster? vind hem wel makkelijk om drivers te vinden, met name bij oudere pc's
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan