WeTransfer.com-knop "Verzenden" grijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouterskurtt

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Berichten
145
Het volgende vreemde geval doet zich voor:

Ik kreeg een laptop voor reparatie, onder andere met WeTranfser was een probleem zei ze.

PROBLEEMOMSCHRIJVING:
Ze kon wel foto's toevoegen en mailadressen toevoegen op wetransfer.com, maar de knop "Verzenden" bleef grijs. Ze kon dus niets versturen.

Zo, nu nam ik die laptop mee naar huis en probeerde het zelf uit. En wat bleek? Ik kon perfect dingen verzenden met wetranfser!!! De knop bleef niet grijs. Ze heeft het "programma" al lang, dus ze weet hoe ze het moet gebruiken, en nu werkt het bij haar thuis niet meer MAAR.... bij mij thuis wél met die laptop!!!

Is dat niet zeer vreemd?

Wat kan hier aan de hand zijn? Suggesties die ik naar haar kan geven of best eens langsgaan want ik vind het zeer vreemd dat de laptop van haar bij mij thuis wél perfect met wetranfser bestanden kan versturen, maar thuis bij haar de knop Verzenden grijs blijft, en ze heeft alle velden ingevlud.

We wonen ongeveer 1 km van elkaar, dus dat de website "eruitligt" kan niet want dan zou ik ook niet kunnen verzenden. Dat een programma het verzenden tegenhoudt, kan ook niet, want ik heb de laptop mee naar huis genomen en bij mij werkt het wél perfect het verzenden.
 
Laatst bewerkt:
Hallo. Welke browser gebruik je ? Misschien updaten, Chrome, Firefox die wat tegen houd. En misschien een virus scanner die wat tegenhoud, maar dat lijkt me ook stug. Die staat misschien te strak. Is het iets met een app. Dit zijn zomaar wat ideeen.

Anders hier even lezen. https://www.eenmanierom.nl/wetransfer/
 
Laatst bewerkt:
Hartelijk dank voor je antwoord manamana. Zij gebruikt Firefox. Deze is geupdated. Het is raar want ik het diezelfde laptop thuis gehad, en geprobeerd in Firefox (zoals zij doet) en daar werkt het perfect. Dus ik denk niet dat Firefox iets tegenhoud, want anders zou haar laptop bij mij thuis ook niet moeten werken (verzenden).

De viruscanner is norton (totale versie met alle bescherming dus), maar die stond ook aan als ik haar laptop bij mij thuis had, en alles werkte van die wetransfer.

Ik moet er zometeen naartoe. Volgens mij zijn er 2 oorzaken:
- Ze doet iets fout. Zou raar zijn want ze gebruikt wetransfer al meer dan een jaar
- Ligt het aan haar internetverbinding?

Het is toch heel raar dat wetransfer wél werkt op haar laptop bij mij thuis maar bij haar thuis niet. Ik ben nog niet langsgegaan, zometeen ge ik eens kijken.
Het is wel iemand die weinig van computers kent , maar die wetransfer daar werkte ze al heel lang mee....

Ik ben eens benieuwd zometeen.... Zou het echt aan de internetverbinding liggen? Dan zou ze toch niet moeten kunnen surfen, en dat kan ze wel, want ze chat met mij op facebook.
 
Laatst bewerkt:
Als deze het wel bij jou doet onder dezelfde condities als bij haar thuis, moet zij toch iets verkeerd doen.
Wetransfer moet met een melding komen als je iets verkeerds hebt ingetypt (adressen) of boven de limiet uitkomt.
Er zou geen firewall of adblocker oid die dwars zou kunnen liggen, want dan had deze het bij jou ook niet moeten doen.
 
Ze deed inderdaad iets fout. Ze moest op "toevoegen foto's" klikken (dat wist ze) , ze selecteerde al de foto's maar wist niet dat ze op de knop "Openen" moest klikken. Ze klikte steeds op het rode kruisje. Vroeger ging dat anders zei ze. Misschien zag dat dialoogvenster er anders uit, er zijn wel updates op haar windows 7 computer gebeurt (een stuk of 100) want windows update werkte niet meer correct. Dit is allemaal opgelost.

Ze moest dus gewoon de foto's selecteren in het dialoogvenster en onderaan rechts op "Openen" klikken. Rare naam, want ze dacht dat dan alle foto's geopend werden... Ze konden het beter "Toevoegen" ofzo noemen. Maar ik heb windows niet gemaakt hé

Bedankt voor het meedenken en de tips betreffende reset router (zwarte plug uittrekken), ... , de handleiding van WeTransfer en het feit dat het haar eigen fout zou kunnen zijn. Dit laatste is dus het geval. Na de selectie en op de knop Openeen te klikken werd de knop "Verzenden" groen.

Dus ze kent niet zo erg veel van pc's maar zo leert ze weer bij :)

Een tof forum nog steeds hier! Merci voor de tips als het niet zou gaan. Ik kom sporadisch langs, zoals je ziet ben ik al lid van 2007.

Hoe kan ik dit topic nu weer als "opgelost" markeren??
 
Laatst bewerkt:
En graag gedaan natuurlijk.

Is je vraag opgelost, dan wordt het op Helpmij.nl gewaardeerd dat je de vraag ook deze status toekent. Dit kun je doen door op Vraag is opgelost te klikken, rechts onder in beeld. Op die manier weten andere mensen ook dat je geen hulp meer nodig hebt. Achter je vraag komt dan een groen vinkje te staan.
solved.gif


En hier nog even terug naar vroeger.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/610877-Hoe-gebruik-ik-dit-forum
 
Mooi dat het nu is opgelost.
Echter heb ik nog wel de volgende opmerking:
Ze moest dus gewoon de foto's selecteren in het dialoogvenster en onderaan rechts op "Openen" klikken. Rare naam, want ze dacht dat dan alle foto's geopend werden... Ze konden het beter "Toevoegen" ofzo noemen. Maar ik heb windows niet gemaakt hé

I.p.v. openen, kan je alle bestanden die je selecteert slepen naar het wetransfer scherm.
 
I.p.v. openen, kan je alle bestanden die je selecteert slepen naar het wetransfer scherm.

Dat bedoelde ze waarschijnlijk met hoe het vroeger was! Maar het dialoogvenster stond waarschijnlijk iets in de weg waardoor ze het venster van wetransfer niet meer goed zag.
Ik zal ze op de hoogte stellen van die manier! Bedankt Jackall!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan