Door VBA toegevoegde formula geeft #Naam

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarkBrink89

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2015
Berichten
36
Beste Forumisten,

Ik ben bezig met een script waarbij VBA een formule in een cel zet:

Code:
Sheets("OpdrachtenMaker").Range("G3").Formula = "=ALS.FOUT(VERT.ZOEKEN($D6,Product_Overzicht!$I$114:$K$126,3,FALSE),VERT.ZOEKEN($D6,Product_Overzicht!$M$114:$O$126,3,FALSE))"

De macro zet hem in de cel dus dat is goed alleen werkt de formule niet hij geeft #Naam, als ik dan dubbelklik op de cel en alleen op enter klik werkt hij wel....Mijn idee
is dat hij de formule er wel in zet, maar de formule niet activeert.

Iemand enig idee? Ik heb geen haren meer op me hoofd.

Met vriendelijke groet,

Mark
 
Als je .Formula gebruikt moet je ook de Engelse functienamen gebruiken, niet de Nederlandse.
Je gebruikt nu NL functienamen en parameterscheiding voor de Engelse.
Wijzig dus .Formula in .FormulaLocal en de komma's in puntkomma en ONWAAR in plaats van FALSE, of gebruik .Formula en de Engelse functienamen.
Je gebruikt nu van alles door elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Helemaal geweldig Edmoor, dit was inderdaad het probleem.

Nu nog een andere vraag: Als ik op sheet 1 ben klik ik op een knop en dan verschijnt mijn Userform. Vanuit die Userform klik ik op een knop en ga ik naar een andere sheet met .select/.activate.

Nu komt alleen het probleem, als ik ergens tik op de zojuist geactiveerde sheet dan komt dit te staan op de sheet waar ik vandaan kwam...? Vreemd en vervelend, herkent iemand dit probleem?
 
Daar is zonder een voorbeeld document niks over te zeggen.
 
Gebruik geen .select/.activate maar wijs in de code direct aan het betreffende blad toe. Sheets("Blad1").cells(1).value = 10 oid
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan