• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

data van 2 verschillende tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

davygky542

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2016
Berichten
45
Hi,

Ik heb 2 files waarin voor bepaalde kolommen dezelfde waarden staan, echter heb ik specifieke data van 2e tabblad nodig om extra data te hebben in eerste tabblad. Kan ik dit samenvoegen?

In bijlage enkle rijen.

Bedoeling is dat alle data wordt gesorteerd/geselecteerd per shipment nummer (sheet 1) of inbound shipment (sheet 2) ==> unieke nummers. Echter zijn er per shipment nummer ook verschillende producten op 1 wagen.

Ik heb dus eigenlijk alle data van sheet 1 nodig + de corresponderende data uit sheet 2 zijnde:

Kolom G
Kolom K
Kolom L
Kolom M

Soms kan het zijn dat er voor de data in sheet A geen data is in sheet B en dan mag dit overgeslagen of moet dit niet bijgevuld te worden maar soms is er data in sheet 2 waarvoor er geen corresponderen shipment is in sheet A en dan zou dit helemaal moeten gekopieerd worden naar de nieuwe file.

Ben dit nu manueel aan het doen maar zijn 13.000 lijnen in totaal en wordt het beetje beu...

Wie heeft hier een idee over om dit voor me te laten doen door excellBekijk bijlage helpmij_forum.xlsx
 
Welk blad wil je verrijken met data uit welk blad? sheet 2 en sheet A kan ik niet vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan