Kan geluid niet testen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eagleye

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2012
Berichten
8
Ik weet niet zo goed of ik met deze vraag in de juiste sectie van dit forum zit maar ik moet ergens beginnen.
Ik heb een Samsung laptop met daarop Windows 10 geïnstalleerd. Deze laptop (die ik gebruik voor mijn Kodi Mediacenter) is met een hdmi kabel verbonden aan een Onkyo receiver. Als ik rechts klik op het geluidsicoontje in de taakbalk en daarna op afspeelapparaten, is die Onkyo zichtbaar. Net als Realtec. Als ik het geluid test via Realtec hoor in de testgeluiden maar als ik mijn Onkyo systeem wil testen hoor ik helemaal niets. Bij het spelen van een film via mijn mediacenter is het geluid de laatste tijd ook niet optimaal. De linker voorspeaker doet vaak helemaal niet mee en dan hoor ik het geluid dat daar uit zou moeten komen, uit de surround speaker links achter. De speakers zijn allemaal juist aangesloten.

Kan iemand mij helpen dit irritante probleem op te lossen? Hoe kan ik het geluid van Onkyo testen in via mijn laptop? Moet ik in Windows 10 voor die Onkyo receiver aparte codecs installeren?

Groet,

Joop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan