• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

exel 2007 kolommen instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forumleden. IK ben een tabel aan het maken waar ook adressen in staan van websites deze kunnen zeer lang zijn Nu wil ik deze door kolom verkleinen door de lijnen op te schuiven naar links dat gaat voor een aantal gewoon goed maar een deel blijft gewoon staan Terwijl ze op de zelfde manier zijn in de cel staan
Wat doe ik hier fout ?? Normaal schuiven alle gegevens dan op naar links maar de gegevens die ik er laats t bij gezet hebben doen dat niet die blijven even lang
e de waele
 
plaats je bestand eens (of een deel waar in te zien is wat er gebeurt)....
 
Zet in de cel er naast eens een enkele quote neer. Deze dus: '
 
Enige achtergrond: Zolang een cel rechts van een cel met een lange inhoud leeg is, zal Excel de overlopende tekst blijven tonen. Zodra die cel echter iets bevat wordt de tekst afgekapt.
 
Door in de cel ernaast iets te plaatsen is het probleem opgelost Allemaal heel veel dank voor het oplossen van mijn vraag dat was het probleem. Ik had er een adres bij gezet maar nog niets daar achter ingevuld.
Ik zet de vraag dan ook op opgelost
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan