Bureaublad voor Aero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.969
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal
in het Afbeelding staat dat de Deelscore: de Bureaublad prestatie voor Windows Aero slechts 3,7 zou zijn
Nu maak ik helemaal geen gebruik van Windows Aero, maar ik begrijp hieruit dat de prestaties van m'n videokaart
zeer pover zijn en eigenlijk vervangen dient te worden.


59e636641a2a3-2017-10-17_%283%29.png


Met Vriendelijke groet
Dukkel
 
Hallo Jan, advies: Als alles gewoon goed draait en je hebt verder niets aan je ogen of heb slecht beeld, Of, als je verder nergens last van hebt, gewoon die score naast je neerleggen.
 
Ik heb een quad core en overal een index van 5,8 of 5,9. Je kan dus inderdaad afleiden dat de grafische chipset of insteekkaart bij uw computer een zwakke schakel vormt. De grafische prestaties zijn niet alleen handig voor een goede en mooie weergave van vensters maar doet Windows tot wel dubbel zo snel zijn in vergelijking met eenvoudige hardware, zoals meestal de aansluiting op de computer zelf.
 
Hallo Manamana

Okay, ik wacht wel tot ik weer eens ruim in m'n vel zit.

Maar dit was de inleiding, de computer van m'n vrouw is wel traag:
Vooral als m'n kleindochter er op zit, dat heeft ze de Sims3 aan, en dan staat die computer maar te ratelen.
En opslaan van het spel duurt meer als een kwartier, en af en toe is het geen dat is opgeslagen niet meer terug te vinden.
M.a.w. de bewerking is dan zelfs gewoon gestopt.
Maar wat raad je me hiervoor aan (ik weet dat de gegevens summier zijn)
Met vriendelijke groet
Jan Filarski

59e643c3d5188-ExperienceIndexOK_Wil_2017-10-16_17-16-02.png
 
Hallo Alfred 2

De eerste afbeelding was van mijn computer daar zit ook een quad core processor (Intel I5) in.
Dus die score zou dan toch wel beduidend hoger gaan, bij het vervangen van de Videokaart.
 
En de gebruikte hardware is niet die uit "systeem"?
Daar zit een antieke graka in.
Zo niet? zet dan de weblink van Speccy hier neer, zie m'n sig.
 
Ik had niet gezien dat de grafische prestaties verder uitzonderlijk goed zijn. Hier moet u dan vooral aan een probleem met de meest geschikte drivers denken, een uitgeschakelde hardware versnelling in het grafisch stuurprogramma kan het ook veroorzaken of er is/was een programma open dat de prestaties negatief beïnvloed. Voor het laatste, dus een proces die deze systeembronnen bezet houdt, kan u de lijst raadplegen die AutoRuns van alles wat op de computer opstart opstelt. Probeer dan ook of de prestatieindex hoger is wanneer de computer net is opgestart en verschillende zaken in het systeemvakje afgesloten zijn.

Wat betreft een traag reagerend programmaonderdeel, een proces zoals het automatisch proberen te updaten of indexeren kan de computer bezet houden, het spel vereist misschien een volledige toegang tot het netwerk. Ook daarvoor dan eerst kritisch kijken naar de processen die opstarten op de computer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan