upgrade win 10 1709

Status
Niet open voor verdere reacties.

de jean

Meubilair
Lid geworden
29 dec 2001
Berichten
5.477
Heb gisteren manueel de nieuwste versie geïnstalleerd op 3 computers, bij alle 3 problemen met acronis true image 2017 !
Ook foxit was niet meer de pdf standaard applicatie.
Verschillende privacy instellingen werden opnieuw open gezet, heb ik teruggezet met o&o shutup win 10.
Nog iemand andere problemen ?
 
Ja, bij 1 PC ging de upgrade op zich goed, maar de kaartspelen win7-stijl waren verwijderd. Moest ik opnieuw installeren.
Verder kwam er gisteravond een tweede upgradeslag overheen. Vraag me niet waarom....
Overigens zie ik bar weinig verandering c.q. verbetering. Voor mij had die upgrade niet gehoeven.

Bij een andere, wat oudere PC, bleef de upgrade in een eeuwige loop hangen. Dus maar weer gewoon met versie 1703 verder.
 
Laatst bewerkt:
ze leren het dus duidelijk niet .... ik heb acronis telkens opnieuw moeten installeren en instellen, toch veel tijdverlies :rolleyes:
heb er ondertussen nog 7 gedaan, 5 x zonder probleem, 2 x meerdere problemen, ik kan echter deze niet toewijzen aan bepaalde hardware of iets dergelijks.
elke 6 maanden een upgrade zou wel eens een beetje te snel kunnen zijn !
 
Op mijn geupgrade systeem laat Windows niet zien dat ie versie 1709 is.
Is dat bij iedereen zo, of alleen bij mij?

Ik kan bij Systeeminformatie wel zien dat ie Versie 10.0.16299 Build 16299 is en dat is dus versie 1709, maar hij zegt dus niet expliciet 1709.
Voor de upgrade zei ie wel expliciet 1703 als ik om de versie vroeg.
 
Zoeken en winver gebruiken.
En je dient 16299.19 te hebben.
 
Laatst bewerkt:
Update: in mijn eerdere bericht gaf ik aan dat mijn tweede, wat oudere pc, bleef hangen na de upgrade in de opstart.
Inmiddels heb ik dat probleem opgelost: door de BIOS in de "standaard" stand te zetten. Daarna startte Windows 10 gewoon door.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan