Browsen via een Virtual Private Network om Nederlandse sites te bezoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

robindeboer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2017
Berichten
1
Beste forum bezoekers,

Vandaag ben ik hard op zoek gegaan naar informatie over diverse VPN aanbieders. Er zijn erg veel verschillende providers en iedereen bied wat anders. Ik vond bijvoorbeeld een overzicht met Gratis VPN aanbieders maar volgens mij is het beter om een kleine vergoeding neer te leggen. Weten jullie waar ik het beste op kan letten bij het kiezen van de juiste VPN? Het gaat erom dat ik zowel met laptop, mobiel en tablet gebruik kan maken van Nederlandse websites en diensten. Dit omdat ik 3 maanden naar Australië ga en vanaf daar Nederlandse tv wil kunnen kijken via bijvoorbeeld Ziggo GO. Het liefst betaal ik met iDeal want ik heb momenteel nog geen creditcard beschikbaar (is in aanvraag). Graag hoor ik of jullie suggesties en/of ervaringen hebben met diverse VPN's.

Groeten Robin
 
Je zou Goose VPN kunnen proberen is alles in het Nederland en betaling kun je via ideal. En de prijs valt reuze mee. Ik zou wel het grootste pakket pakken unlimited. En lekker prive. En P2P

Natuurlijk zijn er nog vele anderen.

https://vpndiensten.nl/vpn-aanbieder/goose-vpn/ lees hierbij ook de vragen en antwoorden onderin die site, dan heb je een idee wat er speelt.

Nog een paar. Ook duurdere zijn erbij. Ik heb geen aandelen maar zelf heb ik goose.

NordVPN, PureVPN of Private Internet Access
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan