• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kan het met voorwaardelijke opmaak?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ridan

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Berichten
36
Beste ,
Ik heb eveneens een probleem met cellen te kleuren.
In bijlage een bestandje waar je hopelijk iets mee kan.

Wat is het probeem :

Als deeln1 - cel c3 een waarde krijgt , dan zouden alle cellen van deelnemer 1 op lijn 3 moeten inkleuren.
Cel O3 krijgt een waarde , dan zouden de volgende cellen bij deeln 1 moeten inkleuren

Dit voor de 11 deeln.

Ik heb al verschillende mogelijkheden bij voorwaardelijke opmaak trachten te gebruiken , maar ik kom er niet uit.
Alvast bedankt dat jullie de moeite wil doen om al eens een blik te werpen op het bestand.
 

Bijlagen

  • cellen kleuren.xlsx
    22,7 KB · Weergaven: 29
Als deeln1 - cel c3 een waarde krijgt , dan zouden alle cellen van deelnemer 1 op lijn 3 moeten inkleuren.

Domme vraag mijnerzijds: en welke cellen bedoel je daar mee? Kun je de celadressen opgeven?
want ik denk niet dat de bijlage is wat je bedoelt
 

Bijlagen

  • cellen kleuren hs.xlsx
    23,5 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
Hey Haije ,
Geen domme vraag.
Wat ik bedoel is het volgende

Knipsel.JPG

Onder deeln1 in cellen d3 - d4 - d5 -........ kunnen waarden komen
Indien deze cellen waarden bevatten moeten de cellen kleuren onder elke deelnemer Deeln1

Indien cellen een waarden hebben onder deeln1 in kolom O met de celvulling beginnen in kolom AA enz.

Hopelijk is het zo een beetje duidelijker.

Grts
Danny
 
Selecteer P3:Z23:

Vw opmaakformul:
Code:
=D3<>""
 
Beste allen ,

Oplossing is gevonden.
Gebruik gemaakt van verschillende antwoorden op het forum en ben er uit gekomen.
Merci
 
Het forum heeft ook als functie dat anderen ook wat met je oplossing kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan