Youtube afspeellijst muziek downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

emstelon

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2014
Berichten
24
hallo,

wij willen een door ons gemaakte afspeellijst op YouTube downloaden en op onze laptop zetten om op een 50 jarige huwelijksfeest af te spelen.
wij hebben al diverse programma's geinstalleerd echter krijgen wij steeds de melding dat de link niet geanalyseerd kan worden.
wat doen wij verkeerd?

graag zsm reactie

alvast hartelijk dank
 
Welke programma's heb je dan gebruikt? Ik gebruik een add-on in Firefox om dit te downloaden.
 
4K*Video*Downloader, Wondershare Allmy Tube, Youtubecomtomp3, Apowersoft, Youtubemultidownloader en nog een paar.

kan het zijn dat het met de instellingen in YouTube te maken heeft? ik zie nl in het account van mijn dochter bij de afspeellijst een slotje.
klik ik hier op dan staat er: prive: alleen jij kunt deze afspeellijst bekijken.
 
Je kan alleen de video's individueel downloaden, niet vanuit een playlist.
En als dat wel kan, dan moet je playlist openbaar staan.
 
heeft er inderdaad mee te maken. nu nog een gratis programma. nu ik dit op openbaar heb gezet kom ik wel verder, echter bij de eerder 1e 2 programma's kan je maar een gedeelte verwerken
 
ik heb ze nu met Apowersoft kunnen downloaden, echter staat de afspeellijst niet op de juiste volgorde. met welk gratis programma lukt dat wel?
 
Als die video's nu lokaal, dus op je laptop staan, kun je met elke mediaplager anders sorteren, bijvoorbeeld op datum/tijd dat de bestanden op de computer kwamen.
Als dat niet in volgorde van afspelen is, kun je de bestandsnamen veranderen, en er 01, 02, enz. voor zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan