Dual core moederbord in Dell optiplex overhannesen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
557
Dual core moederbord in Dell optiplex overhannesen. Lijkt dat wel zou passen, alleen op één stekker (en misschien meer dingen) na. Is een kleinere stekker die aangesloten zit op aan/uit knop van de dell. Op dual core bord, zie ik 'm niet. Foto's (met andere manier van uploaden zeker, leuk dat ik dat opmerk of wat!) er bij (Hdd stekker voor vergelijk er bij .soms).
 

Bijlagen

  • Photo0276.jpg
    Photo0276.jpg
    56 KB · Weergaven: 78
  • Photo0275.jpg
    Photo0275.jpg
    31,2 KB · Weergaven: 70
  • Photo0274.jpg
    Photo0274.jpg
    33,5 KB · Weergaven: 64
  • Photo0273.jpg
    Photo0273.jpg
    37,6 KB · Weergaven: 66
  • Photo0277.jpg
    Photo0277.jpg
    59,5 KB · Weergaven: 69
Laatst bewerkt:
Ik heb geen idee wat je bedoeld
En alle foto's zijn wazig.

Vaak kan je bij de moederbord leverancier de handleiding vinden. Daarin staat de uitleg van alle connectors op het moederbord
 
Laatst bewerkt:
Ja, bovenstaande. De zwarte aansluiting is natuurlijk een controller. Pennen voor het voorpaneel zitten op rijen pennen zoals jumpers en wat er aan functies voor bedoeld zijn staat er in afkortingen en heel klein geschreven bij.
 
Controller zit dus niet op elk bord ? Het zijn allebei borden met veel ide aansluitingen, dus aan formaat kan niet liggen leek me, dat op dual een andere zou zitten ! Maar voor nood pc, als niet kan, laa'k 't zo !
 
Laatst bewerkt:
Het is in ieder geval een 34 pins aansluiting en dus voor een diskette drive.

Controllers die langer zijn, met twee rijen van 20 pennen (min 1 voor de plaatsing van de stekker) zijn PATA en dus voor de wat oudere harde schijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan