Canon pixma 3550 print raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

nathalief

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2007
Berichten
46
Hallo Helpmij,

Van een goede vriend heb ik een canon pixma 3550 gekregen. Hij werd er gek van (nieuw gekocht en heeft 3 weken gewerkt) en heeft ipv garantie een nieuwe gekocht. Ik dacht...laat mij maar eens kijken.

Wat is het geval: zomaar willekeurig hoofdletters, schuine letters en andere lettertypen in je printje. Ook tabellijnen staan schots en scheef. Ik wil heel graag dat ik het kan fixen, want mijn eigen printer is op.
Helaas moest ik de printer een jaar lang laten staan ivm ontzettende vervelende privé omstandigheden


Zowel die vriend als ik hebben meerdere malen (diepte) reiniging van de spuitkoppen en uitlijnen van printerkop toegepast. Het lijkt nu beter te worden (maar zit nu op moment dat kleuren cartridge zegt dat hij bijna op is.) Maar het uitprinten is nog steeds belabberd. Het moet gewoon in die printer zitten dat hij mijn document anders vertaald dan het originele bestand. Naar mijn idee heeft nogmaals het stuurprogramma vernieuwen geen zin. Ook ben ik bang dat wanneer ik een nieuwe cartridge koop, dat dat niet de oplossing zal zijn. Is het hopeloos of gloort er nog hoop aan de horizon?

Iemand ervaring/ tips?

Nathaliefs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan