Verwijderen Node.js

Status
Niet open voor verdere reacties.

afarensis

Verenigingslid
Lid geworden
12 jul 2011
Berichten
586
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Al jaren is het programma node.js geinstalleerd op mijn PC (kan me overigens niet herinneren dat ik dat er zelf op gezet heb).

Geeft ook steeds gedoe met updaten. Ondanks dat ik de meest recente versie steeds installeer, blijft Secunia PSI blijft maar zeuren over updates.

Ik begrijp dat het een geavanceerd tooltje is voor webdesigners, webontwikkelaars e.d. Ik heb een eenvoudige website en neem aan dat ik deze tool niet nodig heb.

Inmiddels verwijderd met Revo, maar Secunia PSI blijft toch maar zeuren over een update. Nu heb ik gezien dat in de map 'node' van Dreamweaver 2015 nog een aantal bestanden staan, w.o. node.exe

Vraag is dan ook. Kan ik deze map zonder problemen verwijderen of krijg ik dan mogelijk problemen met de werking van Dreamweaver? Oftewel; hoe kom ik definitief van dit vervelende programma af.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan adviseren.

George
 
Het is een stand-alone applicatie. Probeer het eens en hernoem de map. Merk je geen problemen, dan kan je het uiteindelijk verwijderen.
 
Bedankt voor je reactie...

Na het renamen 'lijkt' Dreamweaver nog goed te functioneren. Start goed op, kan bestand op de server zetten. Lijkt dus een prima tip! Zijn er nog specifieke zaken die ik even moet testen om te kijken of Node.js nu geen enkele rol meer speelt?

Ik realiseer mij dat het gewoon een kleine ergernis is, maar Secunia zegt nog steeds dat Node.js moet worden bijgewerkt. Geeft nu gewoon de naam 'node_even' van de gewijzigde map aan.

George
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan