Aanklikken mappen prompt: Wilt u map naar prullenbak verplaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iljavanderlaan

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2010
Berichten
41
Hallo allemaal,

Ik heb een beetje een vreemde vraag.

Bij het aanklikken van echt alle mappen op mijn computer, maakt niet uit welke of met welke muisknop, vraagt de PC om de map te willen verwijderen.

Is dit een probleem in de instellingen ergens? Of zit er ergens een grote fout in het besturingssysteem?

Alvast heel erg bedankt voor de hulpt!
 
Kijk even het onderstaande na.
Check your keyboard to ensure that none of the Delete keys (some keyboards have more than one) are stuck in the depressed position.

Check the button setting in the mouse driver software after scanning your computer for malware with Malwarebytes.
 
Bedankt Senso,

Maar helaas is het keyboard op het eerste oog in orde. Alle toetsen doen vooralsnog wat ze moeten doen.

MalwareBytes had ik al laten draaien, maar heeft helemaal niets gevonden. Alle settings in de Mouse software heb ik gereset, maar helaas tot op heden nog geen oplossing
 
Ik lees toch vaak op internet dat het aan het toetsenbord moet liggen en met name de delete key.
 
Dank u wel voor uw reactie.

Ik zal eens kijken of ik hier iets mee kan. Misschien het toetsenbord een keer goed schoonmaken of misschien een ander toetsenbord.

In ieder geval super bedankt voor het meedenken!
 
toetsenbord even afkoppelen,virtueel toetsenbord starten via start>alle programmaas>buro accessoires>toegankelijkheid>schermtoetsenbord.
Kijk eens of het probleem is opgelost.
 
Opgelost!!! :thumb:

Bleek toch een kapotte toets op het toetsenbord.

Thanks allemaal!!! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan