Kan programma Video Grabber niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
948
Op mijn laptop (Lenovo X250 i7 met Windows 10) had ik het programma Video Grabber geinstalleerd. Omdat ik de video's er toch niet goed mee kon digitaliseren, wilde ik het weer verwijderen maar dat lukt niet. Vanuit het configuratiescherm>programma's verwijderen, duurt het ruim een half uur en dan blijft het verwijderen hangen op 95% en er reageert niets meer. Ook de annuleer toets werkt dan niet meer. Start ik het verwijderen opnieuw dan krijg ik de melding dat de vorige nog bezig is. Verwijderen via Iobit Uninstaller werkt ook niet (levert hetzelfde resultaat op). In het configuratiescherm>programma's vind ik twee programma's: Video Grabber van Conexant Systems versie 1.0 en Conexant Polaris Unused CIR Function van Conexant Systems versie 1.0. Beide zijn niet te verwijderen. Hoe krijg ik ze weg?
Vind op internet dat je een prog in zo'n geval opnieuw moet installeren en dan opnieuw verwijderen. Maar ik heb destijds het apparaatje weer teruggebracht incl. de installatie-dvd. Zie ook dat Conexant de audio-software levert bij een aantal computerfabrikanten. Weet niet of dat ook bij Lenovo Thinkpad X250 het geval is. Ik moet dus niet onbedoeld ook iets anders verwijderen dat niet weg mag.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan