Stelselmatig gebeld door fout telefoonnummer

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
774
Vanmorgen rond 11:00 uur zijn we tenminste 3x gebeld door het telnr +31654501233; ons onbekend en wij hebben niet opgenomen.
Vlg https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/31654501233 zou het hier gaan om een voicemail-nr ??van Vodafone, zijnde onze provider.
Daar is geen enkele reden voor.
Inmiddels begrijp ik uit de bijlage, dat vanuit mijn toestel tussen 11:35 en 11:44 u 5x naar bovenstaand nr gebeld is; wat wij iig niet zelf gedaan hebben.
Snapt iemand hier iets van??
 
Laatst bewerkt:
Je zag aan die link dat er veel meer last van hebben...
Blokkeren als dat kan bij jouw abonnement....
Wil je dat niet... dan moet je jouw Helpdesk ... Vodafone bellen... die kunnen meer betekenen voor jou dan wij....
 
Leg zoveel mogelijk vast met Opslaan als en/of screenshots. Er zijn ook mensen die betalen moeten zonder dat ze zelf gebeld hebben. Kijk ook eens naar die datums. Zeer vreemd dat Vodafone geen actie heeft ondernomen. Gekeken op hun site, gebeld met Vodafone om uitleg te vragen? Ik zou met voldoende gegevens ook aangifte doen.

Hier krijg ik de indruk dat dit een dienst is van Vodafone zelf, maar dat de klant er zelf niets van begrijpt.

Ik ben geen klant van Vodafone en wil dat ook niet zijn of ooit worden. Kijk maar eens naar hun agressieve cookiebeleid, dan is wel duidelijk met wie we te maken hebben.
 
Laatst bewerkt:
Herhaling van zetten....contact met Vodafone staat op 1... en
"Gewoon de vraag beantwoorden en oplossen i.p.v. een ander alles voor te kauwen" welke ellende je had. :eek:
Misschien is hij een zeer tevreden klant van Vodafone en dat ben ik toevallig ook. Dus dit voegt niks toe. Totaal niet onderbouwde stellingname die met een zeer eenvoudige check om te kukelen is... De Google search had er anders wel vol van gestaan met mensen die er meer verstand van hebben en dat onderbouwd zouden hebben.
 
Laatst bewerkt:
Zie een lijstje met verkeer met het genoemde telnr

Althans ikzelf maak hieruit op, dat door mijn eigen telefoon tenminste 5x gebeld is, nl. gedurende 3, 13, 15,19 en 16 seconden; wat wij iig niet gedaan hebben.
Begrijpt iemand zoiets??
Gezien https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/31654501233 had ik geen zin om zelf ook nog eens hiermee een uur of zo met de z.g. Klantenservice van Vodafone aan de telefoon te gaan hangen.

Heb de hierboven gegeven tip om de VM uit te schakelen, waarvoor dank, opgevolgd, hoewel dat natuurlijk op zich abnormaal is.
 
Heel vreemd idd. Zou alles netjes in een mail zetten en naar Vodafone sturen. Tot nu toe heb ik prima ervaringen zo met hen. Idem tot nu toe met andere grote zaken als MM ook al was er soms een misverstand. Ach ook allemaal mensen en dan komt het meestal wel goed.
 
Hallo route99,
Thx voor de tip.
Het betreft trouwens de iphone van mijn echtgenote en ik liet haar de reacties lezen; ze bleek een grote fan van Harry P.:thumb:
 
@Senso en route99,

Ik heb zojuist 2 berichten verwijderd, deze horen niet thuis op een forum. Bekvechten doe je maar onder elkaar maar niet op het forum.
Ik ga ervan uit dat dit de volgende keer niet meer gebeurt.
 
Hallo route99,
Thx voor de tip.
Het betreft trouwens de iphone van mijn echtgenote en ik liet haar de reacties lezen; ze bleek een grote fan van Harry P.:thumb:
Graag gedaan. En blijkbaar had je er geen moeite mee dat ik de zaak een beetje op scherp zette, maar het was zeker geen bedoeling om jouw topic te kapen of opzettelijk te vervuilen.
Over Harry P. kan ik niet mee praten.. heb nog nooit een boek ervan gelezen of een film gezien. Ook daarin volg ik de weg die ik zelf prettig vind...
Uiteraard zie ik het wel in een journaal of krant of ik lees zoiets dan na op iets als: https://nl.wikipedia.org/wiki/Harry_Potter_(personage) zodat ik weet waar het over gaat. Dus wat jouw vrouw bedoelt kan alleen maar naar gissen, iets als uit het stukje onderaan met "natuurlijke neiging naar..." uit de wiki pagina? Maar mss zit ik er volledig naast.:eek:

Weer on topic: Ben je al wat verder gekomen met die vervelende bel toestanden? Bijv met de helpdesk Vodafone?
 
Haha das lachen......:cool::thumb:
Ik zat er dus helemaal naast.. zoals voorspeld...:eek:
 
Ik had liever de bekende Route66 gehad, maar die was al helaas "bezet"....
Toen dacht ik... ik zet die 66 op zijn kop... dan heb je 99...
En laat dat nu ook een flinke route te zijn in de US, maar niet zo bekend als Route66..

En de route... (weg) zoeken naar oplossingen proberen we hier allemaal te doen, (en is ook mijn werk op een totaal ander gebied, niet bepaald standaard en dus uitdagend onderzoek, dus heb wel wat beroepsdeformatie ontwikkeld.... ik zeg het zelf maar... :d) die combi ... vond ik wel leuk.

Overigen was ik al heel actief sinds 2001 onder een ander account, maar die heb ik een tijd niet gebruikt dus vond ik het wel eens tijd voor een frisse wind, maar ook destijds was mijn benadering zo, de mensen wel helpen (dus: iemand bijstaan...), maar niet pamperen.... Pamperen is imho voor niemand goed.. dus als iemand gepamperd wil worden op het forum, dan probeer ik hem/haar toch uit de tent te lokken zelf wat te doen. Wordt niet altijd op prijs gesteld...., maar ook juist heel vaak wel en dan krijgen ze van mij de duim omhoog, goed gedaan! Tja die paar die het niet prettig vinden, tja jammer dan, in het leven heb je het niet altijd voor het kiezen en dat werkt dan ook v.v..

Dat is mijn visie. En daar hoef je/hoeft men het uiteraard niet mee eens te zijn. Prima.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk heb je ingesteld dat je een automatisch bericht krijgt van je provider (vodaphone) als iemand iets in je voicemail gebrabbeld heeft. Dat ding blijft af en toe herhalen als je niet de moete neemt dat bericht te luisteren. Ben ook voda klant en er is niks mis met dat nr.
 
Klopt; belde 3x terwijl ik 'winkelde' met mijn vrouw; heb dan natuurlijk wel iets anders aan mijn hoofd :p.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan