Telefoneren met 4G Tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

cannamon

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
Berichten
54
Hallo, ik denk dat ik 220€ weggegooid heb.
Ik heb een Medion 4G met sim teblet gekocht met de idee dat ik er mee kon telefoneren. Niet dus.
Ik heb zowat alles geprobeerd maar telefoneren lukt niet een SMS verzenden in geen probleem zonder WIFI op internet geen probleem maar telefoneren nope.
Iemand een idee? Ik wou dat spul dus gebruiken als een smartfone.

Den deze dus

http://www.medion.com/be/shop/tablets-10-en-groter-medion-lifetab-4g-hd-x10301-tablet-32gb-10-1-inch-30022583a1.html?channable=e27714.MzAwMjI1ODM&wt_mc=be.sea.google_brand.be_nl_b_pla_tablet&gclid=CjwKCAjwj8bPBRBiEiwASlFLFeqNEsJ1DqqTrp_P1CXc2cZWtpGiEPOn8eQME9rv7V6faHLNQh4-hRoCb4cQAvD_BwE

Groetjes
 
In de productbeschrijving staat nergens vermeld dat je ermee kunt bellen maar dat hoeft niet alles te betekenen denk ik.
Het ligt er ook aan of je provider bellen over 4G aanbiedt, niet alle providers doen dat..

Volgens deze website ( .be ) zou je er wel mee kunnen bellen en dus zou dat betekenen dat het probleem bij je abbo / provider ligt...
Dit is dan wel de 64 Gb versaie maar die is verder hetzelfde als jouw tablet op het geheugen na..
 
Laatst bewerkt:
Scrapheap heeft het meeste al geschreven.
Kleine toevoeging:

Dit staat er letterlijk
http://www.medion.com/be/shop/table...8eQME9rv7V6faHLNQh4-hRoCb4cQAvD_BwE#promotion
Dus zoek je een betaalbare en zeer complete tablet met 4G modem aan boord ? Dan is de X10301 zeker de tablet voor jou !
Een modem dus, geen telefoon.
4G wordt meer en meer gebruikt om te internetten op een tablet, dat kan alleen via wifi of 4G (of 3G)...bij jou dus 4G
Zelf zou ik thethering op mijn mobiel aan zetten en dan via de wifi van de tablet surfen.

Tip: als je hem online gekocht hebt in NL kun je hem binnen 2 weken zonder vragen terug sturen met geld terug....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan