Hoe NPO terugkijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
969
Tot gisteren kon ik nog TV-programma's van NPO 1,2 en 3 terugkijken (nieuws en sommige programma's; in films e.d. op tv heb ik geen interesse). Nu moet dat via NLZiet. Op mijn Samsung TV met Smart Hub zou dat moeten werken, maar nee. Het is een drama. Tijdens het zoeken naar een programma loopt alles vast en als je zoekt op 'gisteren' en je selecteert dan NPO 1, 2 of 3 staat'ie ineens weer op 'vandaag'. Werkt dus niet en op internet ben ik niet de enige bij wie het niet werkt. Klopt het dat je er binnenkort ook nog voor moet betalen? Is er een andere optie om de NPO-zenders gratis terug te zien, eventueel op mijn laptop?
 
welke internet provider heb jij.
De meesten hebben ook wel iets om op je tablet of laptop te kijken.
 
Op Internet werkt npo.nl niet bij iedereen maar bij mij is het wel weer gaan werken. Twee dingen; een nieuwe BIOS batterij zodat de computer regelmatig kan aftellen en de pakketjes op tijd komen én tegelijkertijd niet ook nog wat anders gaan doen met de WiFi. Uitzending gemist heet nu Programma's.
 
ik wist niet dat er een 'uitzending gemist' was naast de NPO link op mijn tv. Ben ermee aan de slag gegaan via Google op de tv (samsung met Smart hub), maar het werkte niet goed. Kon wel een paar programma's bekijken maar niet echt vloeiend. Toen kreeg ik ongevraagd een Smart Hub update die heel lang duurde. Daarna ging het opzoeken van zenders en programma's een stuk beter, maar afspelen niet meer. Dat bleef laden of liep vast. Ik heb nu een Chromecast aangeschaft en dat werkt perfect. Heb via mijn smartphone (simpele Motorola) NPO en RTL XL geinstalleerd en probeer nu te achterhalen of ik ook National Geographic kan terugzien. Ik kende ooit iemand die een app op zijn Raspberry had waarmee hij heel veel zenders kon zien en terugzien, ook zenders die ik normaal niet op mijn tv kan zien, zoals History en 24 kitchen. Geen idee wat dat voor app was en of ik die ook op mijn smartphone kan installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan