Nieuwe Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die HP heeft een 10/100 Mbit netwerk-aansluiting, dus geen Gb...beetje jammer, maar als jij daar mee kunt leven, prima
Wel een vorige generatie processor, en de langzaamste i3 ook, maar wel 8 Gb ram wat overigens niet uit te breiden is maar voor jouw gebruik zoals je eerder opgaf moet dat voldoende zijn..
 
ik weet het het is niet allemaal perfect maar je moet een keer kiezen.
en hij heeft meer geheugen 8GB en een SSD die flink wat groter is
 
Die 100Mbit netwerk aansluiting had de eerdere genoemd Asus helaas ook al, zag het ook bij deze ... en dacht toen.. ze hebben het blijkbaar "allemaal?" in deze prijsklasse. Maar als hij er blij mee is, prima toch?
 
Als dat je keuze is, dan neem hem.
Wat AMD betreft, allemaal onzin. Ik heb alleen maar AMD gehad en een keer een rampzalige Intel. Ik houd het op AMD.
Hoezo langzaam?
Mensen die mij met mijn AMD zagen werken verbaasden zich over de snelheid. Als een product een millimeter beter is wordt dat benadrukt alsof het een meter is.

Dan als je de laptop thuis heb staan, is dat de snelheid waar je het mee moet doen. Dan ga je echt niet meer vergelijken. Je kent je budget en hebt er goed over nagedacht. Dan zal het echt geen slechte keuze zijn.
Heel veel plezier er mee.
 
Ligt eraan wat je gwend bent, als dat AMD is weet je niet beter...maar als jij er tevreden mee bent is het prima.
Ik heb meerdere laptops onder handen gehad, vrijwel alle AMD A series en de traagheid is hetgeen mij bijgebleven is in vergelijking met mijn Asus i5 laptop met 8 Gb en reguliere HDD.
Maar wellicht ben ik gewoon verwend...wie zal het zeggen...:rolleyes:
 
Ben ook een Asus fan en i5 en 8 GB klinkt vaak niet gek. Maar het is geen garantie, heb ook wel eens super gammele Asus 13 inch bakken in de winkel getest.. viel me zo tegen. Wat me toen besloot om 2e hands een zeer solide 12 inch Dell D430 te kopen, die ik nog steeds gebruik.
Die wordt me inmiddels wat te traag, kijk dus langzaam aan wat rond. De Asus ux410ua is erg mooi maar te duur voor het weinige dat ik ermee doe, vnl genealogie en dat doe ik maar af en toe en ik gebruik hem "een beetje op de bank" en de rest doe ik op mijn desktop.
 
Jullie maken het een mens wel moeilijk de een zweert bij AMD de ander bij INTEL Dus de finale vraag welke is de beste
HP 15-BW080ND
HP 15-bs063nd
 
Medion is van Lenovo maar de laatste heeft minder uitval.
Maken beide prima notebooks.
 
Heb Het nu enkele dagen Ben tot op hede zeer tevreden.
Start snel op heeft veel geheugen en zit stevig in elkaar.
Beeldscherm is goed. E nu afwachten wat de tijd brengt.
Dus Nogmaals voor jullie advies en hulp Chapo. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan